Sprød liste Nighthawk. Tillad mig lige at klappe i hænderne over følgende valg:
Friday The 13´th - Part 2 Daredevil - DC Midnight Run Planes, Trains And Automobiles Retun Of The Dead Jeepers Creepers The Descent Alligator(!!) The Cell Childs Play Copland Titan A.E. Evl Dead 2 Misery The Crow(!!) The Abyss - DC Boys Don't Cry Mysterious Skin Carrie Vacancy Transamerica Benny And Joon ________________
I think I'm in luuuuuve:P
Jeg er nysgerrig...har du set The Strangers? Den med Liv Tyler? If so...you like?
Mange tak skal du ha'. Det glæder mig at høre, at der er så mange af filmene, der falder i din smag. :)
Jeg har ikke fået set "The Strangers" endnu hvilket er lidt pinligt, da jeg er en sucker for Liv Tyler. Men jeg den stående på hylden, så jeg kan jo lige ta' et kig på den her i løbet af weekenden og gi' lidt feedback på filmen ovre i "What we Saw" tråden. :)
# 321 & 322 -
Har i evt. set både den originale "Dawn of The Dead" og Zack Snyders remake? Hvis ja, foretrækker i så den ene frem for den anden, eller holder i lige meget af begge udgaver?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Ikke set The Strangers endnu? Hmpf! Jeg tror/håber den falder i din smag.
Jeg holder meget af begge versioner af Dawn Of The Dead, jeg kan ikke vælge den ene frem for den anden. Jeg vil dog sige at remaken tog pusten fra mig, jeg var forberedt på at blive skuffet, men filmen fangede mig allerede da den lille pige ville sige godmorgen.
Har i evt. set både den originale "Dawn of The Dead" og Zack Snyders remake? Hvis ja, foretrækker i så den ene frem for den anden, eller holder i lige meget af begge udgaver?
Har desværre kun fået set Snyders remake, som til gengæld har en af de bedste starter på film overhovedet.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#325 Jamen, synes du ikke langt bedre om Ils, som The Strangers læner sig ubehageligt meget op af?
Mit naive jeg vil gerne tro at begge film er inspireret af den samme historie. Jeg synes begge holder, men af forskellige grunde. Meget groft sat op, er Ils dogme-udgaven og Strangers den stilistiske udgave.
#328 Jeps, kan også huske debatterne omkring The Strangers værende et remake, men det vil den ikke kaldes. Umiddelbart er jeg helt tosset med Ils... fantastisk klaustrofobisk stemning. The Strangers synes jeg er underholdende men meget forglemmelig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#321 misuma 14 år siden
Friday The 13´th - Part 2
Daredevil - DC
Midnight Run
Planes, Trains And Automobiles
Retun Of The Dead
Jeepers Creepers
The Descent
Alligator(!!)
The Cell
Childs Play
Copland
Titan A.E.
Evl Dead 2
Misery
The Crow(!!)
The Abyss - DC
Boys Don't Cry
Mysterious Skin
Carrie
Vacancy
Transamerica
Benny And Joon
#322 Åkepool 14 år siden
Men hvem er det du er in luuuuuuve med?
#323 misuma 14 år siden
#324 NightHawk 14 år siden
Mange tak skal du ha'. Det glæder mig at høre, at der er så mange af filmene, der falder i din smag. :)
Jeg har ikke fået set "The Strangers" endnu hvilket er lidt pinligt, da jeg er en sucker for Liv Tyler. Men jeg den stående på hylden, så jeg kan jo lige ta' et kig på den her i løbet af weekenden og gi' lidt feedback på filmen ovre i "What we Saw" tråden. :)
# 321 & 322 -
#325 misuma 14 år siden
Jeg holder meget af begge versioner af Dawn Of The Dead, jeg kan ikke vælge den ene frem for den anden. Jeg vil dog sige at remaken tog pusten fra mig, jeg var forberedt på at blive skuffet, men filmen fangede mig allerede da den lille pige ville sige godmorgen.
#326 Lord Beef Jerky 14 år siden
#327 Åkepool 14 år siden
Har desværre kun fået set Snyders remake, som til gengæld har en af de bedste starter på film overhovedet.
#328 misuma 14 år siden
Mit naive jeg vil gerne tro at begge film er inspireret af den samme historie. Jeg synes begge holder, men af forskellige grunde. Meget groft sat op, er Ils dogme-udgaven og Strangers den stilistiske udgave.
#329 Lord Beef Jerky 14 år siden
#330 misuma 14 år siden
Måske Ils skal ses i aften istedet for alle de andre planlagte.