Gravatar

#591 Collateral 13 år siden

Har desværre ikke set den her. Nå engang din topliste er færdig regner jeg med en oversigt så jeg kan skrive de film jeg mangler at se på min meget lange liste over film to see.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#592 MMB 13 år siden

The Hustler står allerede i min "Save for later" indkøbskurv på Amazon, så den skal jeg nok få købt, når den bliver sat yderligere ned. Dens høje placering på din liste giver mig i hvert fald yderligere lyst til at købe den. :)
Gravatar

#593 Collateral 13 år siden

Foeller (592) skrev:
The Hustler står allerede i min "Save for later" indkøbskurv på Amazon

Lige siden jeg opdagede den funktion for ganske nylig, er den allerede blevet proppet til randen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#594 Kruse 13 år siden

"The Hustler" er en fantastisk film, så dejligt at se den få en så høj plads på din topliste :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#595 MMB 13 år siden

Collateral (593) skrev:
Lige siden jeg opdagede den funktion for ganske nylig, er den allerede blevet proppet til randen.

Jeg prøver at holde det på et minimum. :P
Har vist kun 20 stykker i den nu, og det er film, som jeg SKAL købe, men enten venter på bliver billigere eller på, jeg lige får lyst til at købe dem... :D
Gravatar

#596 Collateral 13 år siden

#595: Jeg bruger den nok mere til alle de ting jeg ikke har råd til... hvilket er det meste lige i øjeblikket.
Gravatar

#597 MMB 13 år siden

Collateral (596) skrev:
#595: Jeg bruger den nok mere til alle de ting jeg ikke har råd til... hvilket er det meste lige i øjeblikket.

Hehe. :) Hvor mange film har du da i indkøbskurven? :P
Gravatar

#598 Collateral 13 år siden

#597: 37 - mest film, men også lidt serier og forskellige andre småting (en "Black Swan" plakat bl.a.)
Gravatar

#599 MMB 13 år siden

Det er jo ikke så slemt, så. :P
Gravatar

#600 Collateral 13 år siden

#599: Nej nej mere voldsomt er det heller ikke. Men prisen ville nok være ret overvældende, skulle jeg købe det hele samtidigt :)

Skriv ny kommentar: