hovhov mennskerne dræber ikke for de er sultne men bare for deres egen skyld vi burde måske aflives. Af ham der roboten i filmen The Day the Earht stood Still. Hehee
hovhov mennskerne dræber ikke for de er sultne men bare for deres egen skyld vi burde måske aflives. Af ham der roboten i filmen The Day the Earht stood Still. Hehee
Nu er det jo også HUNDEN, og ikke mennesket, der er din bedste ven, ikke sandt? ;-)
Og man kan ikke have menneskets bedste ven til at rende rundt og skambide mennesker, vel?
Jeg vil nok lade eksperterne på området vurdere hvad der er mest forsvarligt. Jeg ved ingenting om dette emne og vil derfor lade dem som har forstand på det vurdere det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Synes egentlig den er lige til højrebenet. Hunde der dræber skal dø. Og så behøver jeg ikke vente til vinter, på at et ekspertudvalg har holdt ferie og siddet og solet sig, mens små børn skambides.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
nej men hvad ´skal så dem med tattos hvem skal deres bedste ven så en kæb eller deres Øl nå fuck dem bare de ikke afliver den gude skønne labrador race og sankt bernes hunden er jeg glad!!
#11 davenport 16 år siden
#12 filmz-bigemaster666 16 år siden
#13 filmz-bigemaster666 16 år siden
#14 filmz-bigemaster666 16 år siden
#15 davenport 16 år siden
#16 BN 16 år siden
Nu er det jo også HUNDEN, og ikke mennesket, der er din bedste ven, ikke sandt? ;-)
Og man kan ikke have menneskets bedste ven til at rende rundt og skambide mennesker, vel?
#17 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#18 davenport 16 år siden
#19 filmz-bigemaster666 16 år siden
#20 MOVIE1000 16 år siden
men ´den hund jeg passer er en blanding af labrador og schæfer den er utrolig sjov at drille den ligger bare og kigger dum på mig:)