Jeg er ved at være så edderspændt rasende over, at man fanme nærmest dag efter dag hører om såkaldte "muskelhunde" der angriber børn og andre dyr. Hvad satan skal vi med de sataner? Forbyd dem da. Det kan da ikke være rigtigt. Og til dem, der altid kommer med kommentaren om at det jo kommer an på ejeren, så ønsker jeg en statistik over samme opførsel for fx. en labrador.
Ja, gu kommer det også an på ejeren, men de her hunde er jo fremavlet til at være nogle bidske køtere, og jeg må nok sige at jeg frygter for, hvis jeg kom en dag i parken med min lille datter, og der kom en af de svin og gik på hende. Selvfølgelig kunne jeg kaste mig ind i kampen, og tro ikke at jeg ville holde mig væk!, men de slipper jo ikke igen.
Kan det da være så svært at forbyde den slags krapyl? I min verden skulle de gøres forbudt, og hvis man så så dem på gaden, var der frit lejde til at putte dem en kugle for panden. - Måske i samme øjebik, lige gøre det af med den idiot, der går ved siden af i sit hvide hip-hop nic&jay tøj.
Blam, blam!!
Damn, jeg er forygt over at det skal vendes og drejes så meget...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
enig med dig men kun at det muskel hundene andre hunde er velkommen i min verden elsker hunde:) må bare ikke få en:( men vi passer en 4-5 gange om året:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Enig. Det bedste ville selvfølgelig være at udrydde de ejere, som ikke ved hvad de har med at gøre, eller nok rettere, ved hvad de HAR med at gøre og det er derfor de overhovedet har dem. De tosser er der desværre mange af. Men da det er umuligt at lave den slags bedømmelser, ja så må hundebasserne altså lade livet. Hvis det er prisen for ikke at læse om afgnavne børnehoveder i avisen, så afliv racen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Der har været snak om at indføre et hundekørekort, men jeg tvivler på, at det bliver en realitet.
Selvfølgelig har disse muskelhunde en natur, der gør, at de som regel er mere voldelige end andre hunde. Derfor er det stadigvæk ejeren - den skalderede neandertal, med tatoveringer i ansigtet og forhøjet testosteronproduktion - der skal have skylden for disse angreb!
Jeg har selv en blanding af labrador og noget jagthund, og den er godheden selv. Min datter kan ligge og putte ved den på gulvet, og den er vildt opmærksom, og kunne aldrig finde på noget som helst. Og thats a fact! Han er en fin hund: http://img403.imageshack.us/i/dsc00137u.jpg/
Jeg synes stadigvæk, at det også er racen det kommer an på. Hvad vil man med den slags?? Jeg fatter det ikke.
#6 Eller et øje-for-øje hundekort. Det som en hund forvolder på andre, skal forvoldes på én selv. Måske kunne man udvide det til også at forrette sin nødtørft på ejerens matrikel :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Tak :) Ja, han er en fin én. (Og har ikke arvet labrador-genet med at æde til de sprækker.)
Mine forældre har lige fået en golden, efter deres gamle hund blev aflivet. Den bed så min datter i hånden, men vidst mest fordi hun håndfodrede den med en pølse fra sin stol...
#1, hallo de er dyr de følger deres instinkt det det ene. For det andet er det måske ejerne der har behandlet deres dyr skidt. Eller så er hundende bare sultne ;)
#1 davenport 16 år siden
Hvad satan skal vi med de sataner? Forbyd dem da. Det kan da ikke være rigtigt.
Og til dem, der altid kommer med kommentaren om at det jo kommer an på ejeren, så ønsker jeg en statistik over samme opførsel for fx. en labrador.
Ja, gu kommer det også an på ejeren, men de her hunde er jo fremavlet til at være nogle bidske køtere, og jeg må nok sige at jeg frygter for, hvis jeg kom en dag i parken med min lille datter, og der kom en af de svin og gik på hende.
Selvfølgelig kunne jeg kaste mig ind i kampen, og tro ikke at jeg ville holde mig væk!, men de slipper jo ikke igen.
Kan det da være så svært at forbyde den slags krapyl?
I min verden skulle de gøres forbudt, og hvis man så så dem på gaden, var der frit lejde til at putte dem en kugle for panden. - Måske i samme øjebik, lige gøre det af med den idiot, der går ved siden af i sit hvide hip-hop nic&jay tøj.
Blam, blam!!
Damn, jeg er forygt over at det skal vendes og drejes så meget...
#2 MOVIE1000 16 år siden
#3 filmz-Bruce 16 år siden
#4 BN 16 år siden
Du har ret i hvert et ord! Har aldrig fattet, hvorfor man avler den slags hunde.
#5 Antlion 16 år siden
Selvfølgelig har disse muskelhunde en natur, der gør, at de som regel er mere voldelige end andre hunde. Derfor er det stadigvæk ejeren - den skalderede neandertal, med tatoveringer i ansigtet og forhøjet testosteronproduktion - der skal have skylden for disse angreb!
#6 davenport 16 år siden
Han er en fin hund: http://img403.imageshack.us/i/dsc00137u.jpg/
Jeg synes stadigvæk, at det også er racen det kommer an på. Hvad vil man med den slags?? Jeg fatter det ikke.
#7 filmz-Bruce 16 år siden
#8 BN 16 år siden
Flot hund med det der hvide blis midt i den mørke pels.
#9 davenport 16 år siden
Ja, han er en fin én. (Og har ikke arvet labrador-genet med at æde til de sprækker.)
Mine forældre har lige fået en golden, efter deres gamle hund blev aflivet. Den bed så min datter i hånden, men vidst mest fordi hun håndfodrede den med en pølse fra sin stol...
#10 filmz-bigemaster666 16 år siden