Det bliver vist både på tv3 og 3+. Det der kommer klokken 17 hver dag på tv3 er genudsendelser (jeg kan ikke lige huske hvor langt de er nu). Det på 3+ er endnu ældre genudsendelser.
Og så er de begyndt på nye afsnit om torsdagen. Jeg har dog ikke fulgt med i de sidste par afsnit. Jeg tror jeg har set til og med sæson 10.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#110 - Jericho skildrer sig bestemt udfra de evindelige hospitals- og krimi kloner, men den er i hvert fald langfra. Men vi virker vist begge to meget enige om, at det er en solid idé, der ligger bag serien, men at den muligvis godt kunne have båret sig lidt bedre ad. Men jeg følger med fordi det er nyt og nogenlunde interessant, og så synes jeg virkelig det er et interessant grundlag serien har og derfor håber jeg også lidt den vokser med opgaven efterhånden som vi bevæger os længere frem.
Det skal lige siges, at jeg generelt overhovedet ikke interesserer mig for de har serier, der udelukkende består af enkeltafsnit - såsom CSI, og dertil hørende kloner, ER, og dertil hørende kloner osv. Specielt hospitalsserier siger mig virkelig ikke særlig meget, og den eneste jeg følger med på det punkt må være Nip/Tuck - som i øvrigt også skildrer sig lidt ud fra hospitalsgenren alligevel. Og indenfor krimi foretrækker jeg klart The Shield/Wire fremfor CSI. Forstå mig ret, det er ikke sådan, at jeg synes CSI og lignende er dårlige serier. Jeg føler bare ikke, at de er fængende og interessante nok til, at jeg føler behov for at se hvert et afsnit, men jeg indrømmer da gerne blankt, at jeg ofte hygger mig med et afsnit CSI lige inden jeg går i seng :)
[off topic] Hvordan pokker får I koordineret al den seriekiggeri? Bruger I video/HD-optagere, p2p, bipper PDA/Mobilen et par gange i døgnet - eller køber I dvd-sættene? ;o)
Jeg har problemer med at huske at få set Prison Break, som er det eneste p.t. jeg følger med i...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
yep! hiphura for re-runs , men jeg mener bare at når du ser sendefladen fredag aften er den fyldt med skoddanseprogrammer og skod realityshows og dårlige quizzer.....der er så mange fede serier for tiden og af en eller anden grund skal de sendes samtidig midt på ugen...og så sider man fredag aften og kigger sin dvdsmling desperat iggennem, for at finde en film man ikke har set mere end 7gange....
#111 filmz-jonasgr 19 år siden
Og så er de begyndt på nye afsnit om torsdagen. Jeg har dog ikke fulgt med i de sidste par afsnit. Jeg tror jeg har set til og med sæson 10.
'Cause I'm evil"
#112 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#113 ks 19 år siden
Det skal lige siges, at jeg generelt overhovedet ikke interesserer mig for de har serier, der udelukkende består af enkeltafsnit - såsom CSI, og dertil hørende kloner, ER, og dertil hørende kloner osv. Specielt hospitalsserier siger mig virkelig ikke særlig meget, og den eneste jeg følger med på det punkt må være Nip/Tuck - som i øvrigt også skildrer sig lidt ud fra hospitalsgenren alligevel. Og indenfor krimi foretrækker jeg klart The Shield/Wire fremfor CSI. Forstå mig ret, det er ikke sådan, at jeg synes CSI og lignende er dårlige serier. Jeg føler bare ikke, at de er fængende og interessante nok til, at jeg føler behov for at se hvert et afsnit, men jeg indrømmer da gerne blankt, at jeg ofte hygger mig med et afsnit CSI lige inden jeg går i seng :)
#114 filmz-lbw 19 år siden
Hvordan pokker får I koordineret al den seriekiggeri? Bruger I video/HD-optagere, p2p, bipper PDA/Mobilen et par gange i døgnet - eller køber I dvd-sættene? ;o)
Jeg har problemer med at huske at få set Prison Break, som er det eneste p.t. jeg følger med i...
#115 ks 19 år siden
#116 filmz-lbw 19 år siden
#117 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#118 filmz-bullettooth 19 år siden
#119 tiny 19 år siden
Det er derfor vi er glade for genudsendelser :) Numb3rs genudsendes i aften ved 23.30 tiden og House mandag omkring kl 22.
#120 filmz-bullettooth 19 år siden