Enig, meget stærkt åbningsafsnit af Lost. Jeg har læst mig igennem 200-300 tråde inde på TV.com og der er meget forskellige reaktioner, nogle mener det var noget lort og andre mener det tegner rigtig godt for tredje sæson, men uden at lade mig farve af andre må jeg sige, at jeg synes det lover rigtig godt for denne sæson. Bare ærgeligt vi har endnu en pause igenm om 5 afsnit, øv! :(
Hej folk der snakker om House. Jeg kan glæde jer med at kalan 4 nu endelig har fået den programsat! Serien starter d. 25. oktober. Hurraa!! Jeg har godt nok købt begge sæsoner allerede, men jeg har en hel horde af venner der har ventet længe på at få den at se. Hugh Laurie er helt genial som Greg House. I kan godt glæde jer! :P
Ja, jeg må jo sikre mig at folk ser det ;) Jeg har en ven der følger med på TV4, da han er halvsvensker og gerne ville igang med at se den, men min far, min mand, en kollega og et par veninder har ventet på at den startede i DK. Håber ikke jeg har lovet dem for meget *G*
#75 så'en som jeg har forstået det kan det faktisk siges som en slags Sygehus CSI, der skal opklares ting hele tiden, og Hovedpersonen I House Skyr ingen midler for at hjælper sine patienter.
Han er vidstnok på smetestillene piller på grund af en skade han har i benet, og så er han desuden Dyb sarkastisk, det er det indtryk jeg har fået af det som jeg har læst.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Den er slet ikke som de lægeserier man kender. Som elwood siger, så er den meget mere a la CSI, hvor hver episode har en patient og en besværlig sygdom, som House og hans team kaster sig over. De får alle de sager de andre afdelinger ikke kan finde ud af. Det er en medical mystery serie, er den vidst nok blevet døbt. Det er første "lægeserie" hvor jeg fra første sekundt var helt fanget af opklaringen af patientens sygdom, fordi det rent faktisk er gjort spændende og interessant.
Ud over det, er hovedpersonen simpelthen en så unik og fascinerende karakter, hvis man altså kan holde ham ud :D Håber du gover den en chance :)
#71 ks 19 år siden
#72 filmz-psyche 19 år siden
#73 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#74 filmz-psyche 19 år siden
#75 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#76 elwood 19 år siden
Han er vidstnok på smetestillene piller på grund af en skade han har i benet, og så er han desuden Dyb sarkastisk, det er det indtryk jeg har fået af det som jeg har læst.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#77 filmz-psyche 19 år siden
Ud over det, er hovedpersonen simpelthen en så unik og fascinerende karakter, hvis man altså kan holde ham ud :D Håber du gover den en chance :)
#78 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#79 filmz-psyche 19 år siden
#80 ks 19 år siden
Kidnapped: NBC har offentliggjort, at serien bliver indstillet efter 13 episoder, så den er dermed mere eller mindre død.
Vanished: FOX har flyttet serien til fredagen, stedet de normalt flytter serier hen når de er godt på vej til at blive fjernet fuldstændig.
Smith: En af de mest roste nye serier i denne sæson har desværre også fået hvad der godt kunne ligne nådestødet.
Det tager ikke lang tid for netværksne at få fjernet de serier, der ikke lever op til forventninger med det samme må man sige..