Gravatar

#61 filmz-jonasgr 19 år siden

Jeg har det med Criminal Minds som med CSI. Det er serier man lige kan se et enkelt afsnit af engang imellem, men ikke noget man gider følge med i uge efter uge.
Jeg synes de er en anelse for trivielle i længden.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#62 ks 19 år siden

#61 - Jeg har det på præcis samme måde, mange af serierne er da på et dejligt højt niveau, men de er, for mig, kun interessante et par afsnit her og der. Jeg bliver simpelthen for irriteret over, at der ikke findes en form for rød tråd igennem serien, og derfor foretrækker jeg klart serier, hvor afsnittene følger op på hinanden.

Her til aften har jeg stiftet bekendtskab med to nye drama'er fra den nye sæson i USA, det drejer sig om Six Degrees og Brothers and Sisters.

Six Degrees:
Jeg tror denne serie vil falde igennem for langt de fleste, men jeg syntes faktisk det er noget af det bedste jeg endnu har set i år. Den bærer meget præg af at være en pilot og bruger derfor meget tid på at introducere navne, baggrund osv til personerne, men indtil videre synes jeg det er et dejligt farverigt persongalleri, hvilket serien også er meget afhængig af da den er 100% afhængig af, at seerne kan identificere sig med en eller flere af dem. Skuespillet var i topklasse, og jeg syntes der er lagt op til noget rigtig godt her, selvom det muligvis er lidt svært at stå om efter blot et afsnit.

Brothers and Sisters:
Et drama bygget op omkring en familie. Jeg har aldrig set Dallas/Dollars, men hvis jeg havde, så tror jeg denne ville falde ind i nogenlunde samma kategori. Den følger en familie med utroligt mange børn, heh, og de har naturligvis alle deres problemer at klare sig igennem, og familien har den traditionelle store hemmelighed. Dette er en af de mest imødesete nye serier, og en af ABC's største satsninger i den nye sæson, og det lover umiddelbart også udmærket. Skuespillet er godt, og der er lagt i ovnen til at både personerne og plottet kan udvikle sig, men samtidig syntes jeg måske mange af personerne var noget stereotype, men lad os nu se. Umiddelbart er min interesse vækket, så tror jeg hænger på et par afsnit og ser hvordan det udvikler sig. Jeg vil sige den er værd at tjekke ud, så man kan altid danne sin egen mening dereftter.
Gravatar

#63 filmz-sanjo 19 år siden

Nogen der ved hvornaar supernatural saeson 2 starter i USA?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#64 Spanner 19 år siden

Jamen den starter da i aften :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#65 filmz-sanjo 19 år siden

good to know, season 1 var ikke helt daarlig. Lidt ala X-Files.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#66 filmz-kaotmus 19 år siden

Lost sæson 3, afsnit 1:
Nu er jeg godt nok Lost fan, men hold kæft, det var et stærkt åbningsafsnit. Der blev afsløret ting og sager fra første billede, samtidig med at man bagefter er i tvivl om endnu mere end da man startede. Og det er jo netop sådan Lost skal være. Derudover holdt serien sin høje production value, der var spænding fra start til slut, og karakterudvikling var faktisk lidt mere troværdig end man er vant til. Det lover utroligt godt for sæson 3!
Gravatar

#67 Spanner 19 år siden

Enig. Igen åbner Lost hårdt og lige i fjæset på os. Dog er al fokus på de nyligt tilfangentagne, og intet på locke og de andre.
Gravatar

#68 myggen 19 år siden

#67: Tak for den spoiler til os som ikke er gået igang med 2. sæson endnu.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#69 Spanner 19 år siden

Så kan du da ikke bruge min information til noget ud over at du kan regne ud at Locke ikke bliver taget til fange
Gravatar

#70 tiny 19 år siden

# 69
Det er da lidt af en spoiler at afsløre, at der overhovedet er nogen, der bliver taget til fange...

Hellere spoilermakere en gang for meget end en gang for lidt :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.

Skriv ny kommentar: