Gravatar

#141 McPeter 14 år siden

Dette sted ser bestemt interessant ud!

http://ibyen.dk/restauranter/article926943.ece
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#142 jessup 14 år siden

#140 jeg havde før i tiden øl stående i flere år, men de får som regel kun lov til at stå et års tid dog har Rasputinen stået der et par år efterhånden. Ud over at jeg er utålmodig så tror jeg at min manglende evne til at smage forskel på årgangene i Gouden Carolus Carolus D'Or - Cuvée Van De Keizer(den blå) årgangene gjort at jeg ofte køber 5-6 øl af gangen kun med få gengangere og køber nye når de er væk.

Jeg har også en 1½ L festival øl (fra i sommers)fra Mikkeler stående som jeg husker som virklig lækker.

Der ryger helt sikkert også et par Port Brewing i kurven næste gang jeg er på Amager eller når jeg skal besøge Kihoskh.
This is just until June
Gravatar

#143 JannikAnd 14 år siden

#141 - Det var netop den bar jeg hentydede til i #127. En pudsig anekdote er, at Mikkels tvillingebror, Jeppe, er ejer af Ølbutikken på Øhlenschlagergade på Vesterbro, der blev kåret af ratebeer.com som den bedste ølbutik i hele den vide verden i fjor. Derudover ejer han et importfirma kaldet Drikkeriget, der sørger for skøn amerikansk mikrobryg til de danske maver.
Gravatar

#144 jessup 14 år siden

Igen et sted jeg må besøge det er et stykke tid siden jeg har set noget til Hopping Frog.

JannikAnd dine indlæg har været meget inspirerende.
This is just until June
Gravatar

#145 jessup 14 år siden

Jeg fik en 1000 ibu fra Mikkeler her til aften på Plan B- nam, bitter som ind i helvedet men dejlig. Den lunede godt efter en noget kedelig St-Feuillien Påske.
This is just until June
Gravatar

#146 JannikAnd 14 år siden

#145 - Really!? Har stadig ikke smagt den. Men jeg befinder mig i skrivende stund i Norge, så jeg vil trøste mig med et par Nøgne Ø.
Gravatar

#147 JannikAnd 14 år siden

Hvad skulle Plan B ha for en 1000 IBU? Og det var vel ikke på fad?
Gravatar

#148 jessup 14 år siden

Fad - og 55 kr. efter den horrible prisstigning for ca. 1 år siden. Nøgne ø er ikke at kimse af selvom de sikkert er møgdyre i Norge. Jeg skrev en vred mail til Coop da de fjernede Nils Oscar, Nøgne Ø og et par enkelte Haandbryggeriet øl fra deres hylder.
This is just until June
Gravatar

#149 JannikAnd 14 år siden

55 kr!? Halv liter? Hvad brokker du dig over? Vi tager 100 kr. for flasken, og det kan umuligt gøres billigere...

Nu er Nøgne Ø jo norsk, så priserne er acceptabelt her i bryggeriets hjemland, ca. 50 kr. for 0,5 L.
Gravatar

#150 jessup 14 år siden

#149 jeg var lettere sarkastisk - før i tiden serverede de ½ L fadøl for 45 kr. næsten uanset øl type (Vetters var dog en lidt mindre størrelse). Dette gælder også Double IPA fra Great devide og deres imperial stout i sin tid og nu Mikkeler Worst, og en jeg ikke helt kan huske navnet på, fra Mikkeler også på 18 %. - de har altid haft særdeles rimelige priser på fad og er også en anelse billigere på flaske end f.eks. Øl baren.

Jeg ved godt de er norske:) men man høre sindssyge historier om prislejet i Norge men det er jo meget rimelige priser.
This is just until June

Skriv ny kommentar: