Gravatar

#221 MMB 12 år siden

Er personligt ikke uenig med denne artikel: http://sporten.tv2.dk/ol/2012-08-01-de-tabte-med-v...
Gravatar

#222 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Arrangørerne har helt sikkert en stor del af skylden, pga. planlægningen. Man skal ikke give muligheden for at spekulere i resultater.

Når det er sagt så er det både usportsligt og et brud på reglementet det som udøverne har gjort. Det er reelt set matchfixing, hvilket er ligeså skadeligt som doping.

Nu har de i det mindste sat et punktum, ikke blot indenfor badminton men alle sportsgrene indenfor OL. Man skal altid yde sit ypperste og gå efter sejren, uanset hvad. Gør man ikke det er man en dårlig sportsmand/kvinde.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#223 Highland Park 12 år siden

http://sporten.tv2.dk/ol/2012-08-01-de-tabte-med-vilje-og-hvad-så skrev:
Skal vi så også udelukke håndboldhold, der sparer spillere i deres sidste puljekampe og så taber kampe, de måske kunne have vundet?
Manden må være skæv, siden han sammenligner to vidt forskellige sportsgrene. En håndboldtræner kan vælge at spare på sine bedste spillere, ja, men det har intet at gøre med, om de spillere han i stedet sender på banen yder deres bedste.
Men jeg er enig i, at selve udformningen af turnerningerne langt fra er optimal.

http://sporten.tv2.dk/ol/2012-08-01-de-tabte-med-vilje-og-hvad-så skrev:
... selv om det selvfølgelig er synd for de tilskuere, der blev snydt for en god kamp med fjer og ketsjer.
Ah, så bortset fra det, er det okay? Jøsses...

Hvis det virkelig rager en sportsjournalist en papand, at sportsudøvere på allerhøjeste niveau bevidst spiller som lallende amatører, bør han skifte erhverv.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#224 davenport 12 år siden

Tunge, polske bryster mod bambi-ben... Hvad siger i?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#225 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Jeg synes det er dårlig stil, at TV2 ikke lige stillede om til Jeanette Ottesen Grays finale i 100 meter fri. Der er DR noget bedre, da de altid lige stiller om.

Og det tager højest 2 minutter lige at vise det.
Gravatar

#226 Waldca 12 år siden

Det kunne ses på eurosport.

Og det var nu kun semifinalen :)

Gravatar

#227 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Ja jeg mente også semifinalen (hvilket kun er godt) :) Jeg så det nu også på Eurosport, men jeg synes alligevel at TV2 godt kunne stille om når det bare er et enkelt heat.

Det gør DR trods alt. Nu er det ikke altid, at man lige kan huske hvornår atleterne er på.

I øvrigt var det rigtig flot af Rikke Møller Pedersen. At hun så også er oppe imod en der slår verdensrekorden er der ikke så meget at gøre ved.
Måske er der to medaljer i vente, når vi også tænker på Jeanette Ottesen Grays chancer.
Gravatar

#228 Highland Park 12 år siden

davenport (224) skrev:
Tunge, polske bryster mod bambi-ben... Hvad siger i?
Curling?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#229 davenport 12 år siden

Sygt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#230 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Og så glemte jeg helt at det er i dag at guldfireren skal i action. Der er også en stor chance for medalje i den disciplin.

Skriv ny kommentar: