Gravatar

#371 tiany 12 år siden

Whispering Horse (369) skrev:
Det viser lidt om hvor tætte holdene i turneringen er på hinanden. Alle kan slå alle.

Ja, det bliver spændende med de andre kampe i dag.
Er spændt på om den bliver afgjort i forlænget spilletid nr.2 eller vi skal ud i straffekast.
Valar morghulis
Gravatar

#372 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Jeg kan faktisk ikke huske at have set en herrekamp blive afgjort i straffekast. Det må være lang tid siden det er sket.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#373 tiany 12 år siden

Vanvittig afslutning... Kan kun tro på at det var den rigtige vinder set med DK's øjne... Hvis vi altså slår svensken.
Valar morghulis
Gravatar

#374 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Så blev det bronze til den danske 49er. I øvrigt nogle fantastisk kommentatorer, hvilket de har været gennem hele legene.

Gravatar

#375 davenport 12 år siden

Ham den ene er fra Sdr. Stenderup. Nok den første medalje der vindes herude :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#376 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

Han var godt nok ikke særlig tilfreds Rene Holten. Det var nu alligevel et ganske sjovt interview. At tabe til en gammel krage som han åbenbart mener har nok medaljer.

Så var der også lige finaler i hækkeløb. Jeg sidder altid og håber at de allesammen klarer hækkene. Det er ret nervepirrende at sidde og se dem passere hækkene i fuld fart og så med masser af mælkesyre.

Jeg synes det er ret utroligt at de både kan løbe så hurtigt, men samtidig også have kræfter til at passere hækkene.
Gravatar

#377 Slettet Bruger [1915967846] 12 år siden

En fantastisk 800 meter finale, med ny verdensrekord. Simpelthen en magtdemonstration af David Rudisha, som indså at han ligeså godt kunne føre fra start til slut.
Gravatar

#378 davenport 12 år siden

Absolut OLs sødeste og varmeste smil:
http://cache.daylife.com/imageserve/0asUfSgb48gJ8/...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#379 Richard Burton 12 år siden

Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#380 bhs 12 år siden

+1
Hun er altid smilende :)

Skriv ny kommentar: