Gravatar

#121 davenport 15 år siden

Må jeg ikke godt lige, uden på nogen måde at mene det her nedladende, men lige bede de yngere filmzbrugere om at gennemlæse indlæggene inden i poster dem?
Det er som oftest meget svært at forstå hvad i mener, fordi der ikke er punktum og komma etc. samt stavefejlene. Det er bare et godt råd, da det forvirrer rigtigt meget.
:)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#122 Nicki52 15 år siden

Kan vi ikke få lukket det her emne, for I snakker for det mest om mig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#123 davenport 15 år siden

Nej, du er bestemt ikke den eneste, mester. Det er også bare et råd, jo.
Gravatar

#124 Nicki52 15 år siden

Gravatar

#125 Bony 15 år siden

Nicki52 (122) skrev:
Kan vi ikke få lukket det her emne, for I snakker for det mest om mig.

Selvfølgelig snakker vi om dig. Du omtaler Kubrick som værende en gammel nisse og siger at du kunne have instrueret "The Shining" bedre end ham. Hvis du ikke havde troet det ville skabe debat, så er du sgu godt naiv. Du er på et film-site ffs.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#126 Nicki52 15 år siden

Bony (125) skrev:
Selvfølgelig snakker vi om dig. Du omtaler Kubrick som værende en gammel nisse og siger at du kunne have instrueret "The Shining" bedre end ham. Hvis du ikke havde troet det ville skabe debat, så er du sgu godt naiv. Du er på et film-site ffs.

Jeg var sur i det øjeblik med nissen.
Gravatar

#127 davenport 15 år siden

Sådan er det med nisser. Og dværge for den sags skyld!
Gravatar

#128 BN 15 år siden

heTTeh (111) skrev:
#108: Jeg hedder godt nok ikke Bruce, men er det ikke okay at jeg smider linket? Eller skal det være Bruce ;)

http://www.kubrick2001.com/

Og for dem, som ikke har set linket før:

Bemærk at Kubrick i starten citeres for at have sagt, at man skal føle sig fri til selv at definere den filosofiske eller allegoriske betydning af '2001'. Så det man ser i linket, er blot én ud af flere mulige fortolkninger.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#129 Nicki52 15 år siden

Bony (125) skrev:

Jeg vil nok kunne gøre den uhyggelig, ikke til at dø af grin over. Altså f.eks. scenen i balsalen vil jeg gøre mere sofistikeret, istedet for butleren eller hvad han er der siger hans familie er ond eller sådan noget (kan ikke husk helt hvad han sagde, det var noget i den retning). Og så vil jeg tage drengens usynlige ven med, som man self ikke kan se, kun med drengens øjne.
Gravatar

#130 Kiksmann 15 år siden

LOL

Den her tråd bør næsten indstilles til en eller form for award.
Aldrig har jeg set en person optræde så dårligt formuleret, Nicki58 (jeg håber fandme ikke det er din IQ) du opfører dig som min datter som snart er 2.

Bogen er bedst færdig slut og jeg har ret.

Ok det er din menig, men du forsøger jo ikke engang at læse hvad der bliver skrevet, næ niks du overser alt hvad der skrives, mens du flere gange proklamere at nu vil du lave din egen udgave af bogen, som Stephen King har gjort, hvad får dig så til at tro han vil lade dig lave en ny version? Det er tilladt at have sin menig, og det har du og beviser det (der tager jeg sku hatten af for dig), men ønsker du at andre herinde vil respektere dig, må du også respekter dem, og komme med nogle klare svar på det som andre spørger dig om.

Der er ingen tvivl om at Stephen King har skrevet nogen totalt fede romaner, det giver jeg dig ret i, jeg syntes selv The dark tower er noget af det bedste. Jeg kan klart anbefale dig Clive Barker, Dean Koontz, Peter Strauss og Neil Gainman.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: