Dette er bare en typisk tråd på de mere yngre filmz brugere som har fundet sitet, de mangler at modne/evolutionere lidt filmmæssigt, så lidt ærgeligt de laver tråde om basher film de kun skimmer overfladerne af.
Jeg håber fanme ikke jeg bliver moden, for så bliver jeg mega kedelig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#154 Jeg er træt af folk, der putter hele ungdommen i samme bås. Og det er på trods af, at de på ingen måde har en skid forstand på børn og unge. Størstedelen af brugerne herinde har jo hverken børn eller omgås med unge. Men fordi, de ser en enkelt oprørsk teenagepige med piercinger i fjæs og fisse, push-up og foundation i hele krydderen, den enkelte gang de kommer ud af døren, så tror de at alle danmarks unge drenge og pige, ikke har andet i tankerne end det modsatte køn, dem selv og fester. Og på trods af, at i var akkurat på samme måde i jeres unge dage og fik den samme smøre fra de voksne, så kan i ikke forstå de unge mennesker. Og det fører til, at i mener at alle unge ingen fremtid har på grund af deres mangel på intelligens, og at deres drømme og fremtidsplaner ikke kan realiseres. Alle de fordomme består af, at i selv ikke turde at drømme, eller ikke selv blev det i havde forventet og drømt om, og derfor tror i, at ingen andre kan blive det. Og derfor ender du på et filmsite, hvor du må se andre udleve de filmdrømme, du selv gik og drømte om i dine unge dage.
Jeg ved, jeg siger "i" mange gange, men det er mest rettet mod Kiksmann!
Jeg er ekstremt gammel og hader hængerøvsbukser. Det er fordi jeg er i den der alder. Jeg hverken kan eller vil acceptere den trend, og man får mig aldrig omvendt. Med lidt god vilje kunne jeg være far til flere i denne tråd (og er det muligvis),og sådan er det at blive gammel. I skal ikke glæde jer! - Nå nu vil jeg ud og smøre mine lange hængenødder med lidokain og tage mit podegramedicin. So long, so long.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er ekstremt gammel og hader hængerøvsbukser. Det er fordi jeg er i den der alder. Jeg hverken kan eller vil acceptere den trend, og man får mig aldrig omvendt. Med lidt god vilje kunne jeg være far til flere i denne tråd (og er det muligvis),og sådan er det at blive gammel. I skal ikke glæde jer! - Nå nu vil jeg ud og smøre mine lange hængenødder med lidokain og tage mit podegramedicin. So long, so long.
Flipper du ud fordi du er gammel? Jeg glæder mig til den tid. Desuden er du kun 38 år.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg er ekstremt gammel og hader hængerøvsbukser. Det er fordi jeg er i den der alder. Jeg hverken kan eller vil acceptere den trend, og man får mig aldrig omvendt.
Pyha, jeg var lige ved at tro, at jeg var den eneste. :-)
Jeg er SÅ hamrende træt af at hængerøvsbukser, for hold da fast, hvor ser det dumt ud! At nogle føler sig smarte eller godt klædt på i sådan noget bøvet og slasket tøj, går over min forstand. Hvad bliver det næste? Bukser uden lynlås? Eller bukser med kun ét ben? :-D
#161 Nicki52 15 år siden
Jeg håber fanme ikke jeg bliver moden, for så bliver jeg mega kedelig.
#162 PredatorX 15 år siden
Heyhey, sådan hænger det altså ikke nødvendigvis sammen :-D
#163 Nicki52 15 år siden
Det gør det ihvertfald ikke med dig xD
#164 PredatorX 15 år siden
Hehe nej jeg er sgu på nogle punkter rigtig moden, men er det meste af tiden ret plat.
#165 Nicki52 15 år siden
Elsker når du er plat :-)
#166 Thomsen 15 år siden
#137 -
Jeg kan kun være enig! Kudos for et virkelig velskrevet og veltænkt indlæg.
#167 filmzkim 15 år siden
Jeg er træt af folk, der putter hele ungdommen i samme bås.
Og det er på trods af, at de på ingen måde har en skid forstand på børn og unge.
Størstedelen af brugerne herinde har jo hverken børn eller omgås med unge.
Men fordi, de ser en enkelt oprørsk teenagepige med piercinger i fjæs og fisse, push-up og foundation i hele krydderen, den enkelte gang de kommer ud af døren, så tror de at alle danmarks unge drenge og pige, ikke har andet i tankerne end det modsatte køn, dem selv og fester. Og på trods af, at i var akkurat på samme måde i jeres unge dage og fik den samme smøre fra de voksne, så kan i ikke forstå de unge mennesker. Og det fører til, at i mener at alle unge ingen fremtid har på grund af deres mangel på intelligens, og at deres drømme og fremtidsplaner ikke kan realiseres. Alle de fordomme består af, at i selv ikke turde at drømme, eller ikke selv blev det i havde forventet og drømt om, og derfor tror i, at ingen andre kan blive det.
Og derfor ender du på et filmsite, hvor du må se andre udleve de filmdrømme, du selv gik og drømte om i dine unge dage.
Jeg ved, jeg siger "i" mange gange, men det er mest rettet mod Kiksmann!
#168 davenport 15 år siden
Med lidt god vilje kunne jeg være far til flere i denne tråd (og er det muligvis),og sådan er det at blive gammel.
I skal ikke glæde jer! - Nå nu vil jeg ud og smøre mine lange hængenødder med lidokain og tage mit podegramedicin.
So long, so long.
#169 Nicki52 15 år siden
Flipper du ud fordi du er gammel? Jeg glæder mig til den tid. Desuden er du kun 38 år.
#170 BN 15 år siden
Pyha, jeg var lige ved at tro, at jeg var den eneste. :-)
Jeg er SÅ hamrende træt af at hængerøvsbukser, for hold da fast, hvor ser det dumt ud! At nogle føler sig smarte eller godt klædt på i sådan noget bøvet og slasket tøj, går over min forstand. Hvad bliver det næste? Bukser uden lynlås? Eller bukser med kun ét ben? :-D