HVA LAVER I i beskylder mig for at skide på jer ved at sige at det minder for meget om skolen jah jeg synes det minder for meget om skolen men det er ikke grunden gider ikke og rette mione tekster efter jeg har skrevet dem
WOW denne her tråd er langt ude den starter med Ondskabens hotel og slutter med ..........
PS: prøver at sætte punktummer i mine tekster fra nu af. Så ved i at jeg ike skider på jer næste gang.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Næ, nej unge fløs! Jeg ser tit de unge gå på gader og stræder, iført bukser med knæhøj talje og samme bukser stukket ned i strømperne. Dette kombineret med et forstørret tørklæde omkring halsen, og ja, også en kasket ovenpå det sorte strithår.
Og jeg fylder altså kun 34....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
jeg hader også moden har aldrig set det pæne ved det nææh jeg er lidt gameldags synes jeg selv jeg skal have lange jeans med bælte også en normal t-shirt hvor der fx kan stå Royal flush
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Okay. Jeg skal ikke kunne udtale mig om mode. Hængerøvsbukser hænger, for mit vedkommende, sammen med, at underbukser pludselig ikke bare var der for at dække de ædlere dele, men blev populære og skulle vises frem :)
Nicki52 og movie1000 i to beviser mere og mere at i vil passe bedre ind på arto og ikke her. I opfører jer fandme som det i er, snotunger og ikke andet. Kan i lide film? Så tag dog og starte noget fornuftigt op i stedetfor. Og ikke noget ala jeres lorte holdninger: Alle andre film undtage Harry Potter er noget lort FUCK JER. I opfører jer som i ved en masse om film, og når det kommer til stykket sidder i stadig og snuser til den finger som i har haft oppe røven hele skoleåret igennem, TAG JER SAMMEN. Det er sådan nogen som jer som ødelægger forummer rundt omkring, og jeg håber snart at der en admin som for sat stop for jeres nævenyttige opførelse.
#171 MOVIE1000 15 år siden
i beskylder mig for at skide på jer ved at sige at det minder for meget om skolen jah jeg synes det minder for meget om skolen men det er ikke grunden gider ikke og rette mione tekster efter jeg har skrevet dem
WOW denne her tråd er langt ude den starter med Ondskabens hotel og slutter med ..........
PS: prøver at sætte punktummer i mine tekster fra nu af. Så ved i at jeg ike skider på jer næste gang.
#172 filmzkim 15 år siden
Der er utrolig få, der stadig går med hængerøvsbukser :)
#173 Nicki52 15 år siden
Der er fanme mange på min gamle skole.
#174 filmzkim 15 år siden
Nåh, det er fuldstændig af mode på Bornholm.
Haha, det lød nørdet og forkert :P
#175 davenport 15 år siden
Og jeg fylder altså kun 34....
#176 MOVIE1000 15 år siden
#177 davenport 15 år siden
#178 filmzkim 15 år siden
Jeg skal ikke kunne udtale mig om mode.
Hængerøvsbukser hænger, for mit vedkommende, sammen med, at underbukser pludselig ikke bare var der for at dække de ædlere dele, men blev populære og skulle vises frem :)
#179 Kiksmann 15 år siden
I opfører jer fandme som det i er, snotunger og ikke andet. Kan i lide film? Så tag dog og starte noget fornuftigt op i stedetfor.
Og ikke noget ala jeres lorte holdninger: Alle andre film undtage Harry Potter er noget lort FUCK JER.
I opfører jer som i ved en masse om film, og når det kommer til stykket sidder i stadig og snuser til den finger som i har haft oppe røven hele skoleåret igennem, TAG JER SAMMEN.
Det er sådan nogen som jer som ødelægger forummer rundt omkring, og jeg håber snart at der en admin som for sat stop for jeres nævenyttige opførelse.
#180 filmzkim 15 år siden