Argo Beasts of the Southern Wild Django Unchained Les Miserables Life of Pi Lincoln Moonrise Kingdom Silver Linings Playbook Skyfall Zero Dark Thirty
Meget interessant at The Master heller ikke kommer med her. Det ser ud som om at dens oscarchancer har været lidt overvurderet. Akademiet kan dog godt lide Paul Thomas Anderson, så hvem ved? Amour kommer heller ikke med her, så jeg vil konkludere at den spinkle outsider chance den havde i bedste film er væk. I morgen kommer der WGA og ADG nomineringer...spændende.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Nu har de i hvert fald rykket nomineringerne med et par dage, så det kan rent faktisk være at PGA alligevel får en indflydelse på nomineringerne til Oscaren. Med mindre at størstedelen allerede har stemt.
Originale manuskript: Zero Dark Thirty The Master Flight Moonrise Kingdom Looper
Adapterede manuskript: Argo Life of Pi Lincoln Silver Linings Playbook The Perks of Being a Wallflower
The Master vinder lidt rygvind, men var vel forventeligt trods alt.. Beasts of the Southern Wild og Les Misérables kunne ikke nomineres. Det samme gjaldt Django Unchained.
Beasts of the Southern Wild og Les Misérables kunne ikke nomineres. Det samme gjaldt Django Unchained.
og Amour
Jeg tror Django og måske også Amour sniger sig ind i stedet for Looper og Flight (eller måske The Master)
Til gengæld ser ikke-originale-manus-kategorien ret åben ud med både Beasts og Les Mis. som stadig mulige nomineringer. Det er dog svært at se hvem de kommer til at erstatte hvis det ikke lige skal være Perks. Jeg håber personligt at Life of Pi ryger ud, men jeg tror det egentlig ikke.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#111 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden
Så kan man nå at få dem at se inden showet. Dertil kan også nævnes "Amour" som har premiere den 20.12.
#112 Ispep 11 år siden
http://www.richardroeper.com/
#113 frahm-2 11 år siden
Argo
Beasts of the Southern Wild
Django Unchained
Les Miserables
Life of Pi
Lincoln
Moonrise Kingdom
Silver Linings Playbook
Skyfall
Zero Dark Thirty
Meget interessant at The Master heller ikke kommer med her. Det ser ud som om at dens oscarchancer har været lidt overvurderet. Akademiet kan dog godt lide Paul Thomas Anderson, så hvem ved?
Amour kommer heller ikke med her, så jeg vil konkludere at den spinkle outsider chance den havde i bedste film er væk.
I morgen kommer der WGA og ADG nomineringer...spændende.
#114 MMB 11 år siden
#115 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden
#116 frahm-2 11 år siden
Igen uden The Master.
#117 SebReuber 11 år siden
Originale manuskript:
Zero Dark Thirty
The Master
Flight
Moonrise Kingdom
Looper
Adapterede manuskript:
Argo
Life of Pi
Lincoln
Silver Linings Playbook
The Perks of Being a Wallflower
The Master vinder lidt rygvind, men var vel forventeligt trods alt.. Beasts of the Southern Wild og Les Misérables kunne ikke nomineres. Det samme gjaldt Django Unchained.
#118 frahm-2 11 år siden
og Amour
Jeg tror Django og måske også Amour sniger sig ind i stedet for Looper og Flight (eller måske The Master)
Til gengæld ser ikke-originale-manus-kategorien ret åben ud med både Beasts og Les Mis. som stadig mulige nomineringer. Det er dog svært at se hvem de kommer til at erstatte hvis det ikke lige skal være Perks. Jeg håber personligt at Life of Pi ryger ud, men jeg tror det egentlig ikke.
#119 Sweetiebellefan 11 år siden
Hotel Transylavnia
Frankenweenie
ParaNorman
Lyd
Amazing Spider-Man
Madagascar 3 Efterlyst i hele Europa
Frankenweenie
Lydeffekter
Amazing Spider-Man
Hotel Transylvania
REC 3 Genesis