Så fik jeg set The Globes og synes det var et meget sjovt og godt sjov. Gode værter og kunne især godt lige delen med Kirsten Wig og Will Farrel, meget sjovt :)
er der nogen der kender til nogle forpremierer på de film, der først kommer ud efter uddelingen? Her tænkes især på: Les Miserables Silver Linings Playbook Flight The Sessions Anna Karenina
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Godt, man ikke befinder sig i Danmark i disse måneder. Alle de nævnte film, undtagen Anna Karenina, som jeg ikke orker at se anyway, når jeg at se. Ja, Les Miserables har jeg endda allerede set. :)
er der nogen der kender til nogle forpremierer på de film, der først kommer ud efter uddelingen? Her tænkes især på: Les Miserables Silver Linings Playbook Flight The Sessions Anna Karenina
Du kan vidst nå at fange Anna Karenina på amazon.co.uk og Silver linings playbook vises før oscar showt i Imperial og nok også de andre nordisk biograffer som viser showet
Det meste af spændingen skyldes også de ændrede datoer. AMPAS har lige pludselig ikke haft PGA og DGA at rette sig efter og derefter er især deres valg af bedste instruktør en del anerledes end netop disse to priser.
Jeg vil dog sige at hvis Affleck også vinder DGA, så er chancerne for at Argo vinder bedste film meget store. Det vil også betyde at vi får et split, hvor hver af de fem instruktører har gode chancer for at vinde prisen. Det passer også meget godt, når nu at Ang Lee er nomineret.
#161 Wangsgaard 11 år siden
#162 frahm-2 11 år siden
Her tænkes især på:
Les Miserables
Silver Linings Playbook
Flight
The Sessions
Anna Karenina
#163 MMB 11 år siden
#164 Wangsgaard 11 år siden
Du kan vidst nå at fange Anna Karenina på amazon.co.uk og Silver linings playbook vises før oscar showt i Imperial og nok også de andre nordisk biograffer som viser showet
#165 SebReuber 11 år siden
#166 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden
Jeg vil dog sige at hvis Affleck også vinder DGA, så er chancerne for at Argo vinder bedste film meget store. Det vil også betyde at vi får et split, hvor hver af de fem instruktører har gode chancer for at vinde prisen.
Det passer også meget godt, når nu at Ang Lee er nomineret.
#167 MMB 11 år siden
#168 Ispep 11 år siden
#169 MMB 11 år siden
#170 SebReuber 11 år siden
Enig :)