Gravatar

#161 Wangsgaard 11 år siden

Så fik jeg set The Globes og synes det var et meget sjovt og godt sjov. Gode værter og kunne især godt lige delen med Kirsten Wig og Will Farrel, meget sjovt :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#162 frahm-2 11 år siden

er der nogen der kender til nogle forpremierer på de film, der først kommer ud efter uddelingen?
Her tænkes især på:
Les Miserables
Silver Linings Playbook
Flight
The Sessions
Anna Karenina
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#163 MMB 11 år siden

Godt, man ikke befinder sig i Danmark i disse måneder. Alle de nævnte film, undtagen Anna Karenina, som jeg ikke orker at se anyway, når jeg at se. Ja, Les Miserables har jeg endda allerede set. :)
Gravatar

#164 Wangsgaard 11 år siden

frahm-2 (162) skrev:
er der nogen der kender til nogle forpremierer på de film, der først kommer ud efter uddelingen?
Her tænkes især på:
Les Miserables
Silver Linings Playbook
Flight
The Sessions
Anna Karenina

Du kan vidst nå at fange Anna Karenina på amazon.co.uk og Silver linings playbook vises før oscar showt i Imperial og nok også de andre nordisk biograffer som viser showet
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#165 SebReuber 11 år siden

Både PGA og SAG-ensemble til Argo.. SAG til Lawrence og Tommy Lee Jones også.. der bliver da ikke sparet på spændingen i år :)
Gravatar

#166 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Det meste af spændingen skyldes også de ændrede datoer. AMPAS har lige pludselig ikke haft PGA og DGA at rette sig efter og derefter er især deres valg af bedste instruktør en del anerledes end netop disse to priser.

Jeg vil dog sige at hvis Affleck også vinder DGA, så er chancerne for at Argo vinder bedste film meget store. Det vil også betyde at vi får et split, hvor hver af de fem instruktører har gode chancer for at vinde prisen.
Det passer også meget godt, når nu at Ang Lee er nomineret.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#167 MMB 11 år siden

Affleck vandt DGA. Halleluja, et mærkeligt og underholdende år.
Gravatar

#168 Ispep 11 år siden

Jeg skal se Zero Dark Thirty på torsdag, men mon ikke slaget står mellem Argo og den.
Gravatar

#169 MMB 11 år siden

Lincoln er Argos største modstander, hvis du spørger mig. :)
Gravatar

#170 SebReuber 11 år siden

Foeller (169) skrev:
Lincoln er Argos største modstander, hvis du spørger mig. :)

Enig :)

Skriv ny kommentar: