Gravatar

#21 MMB 11 år siden

Jeg var nysgerrig, men jeg regnede mig frem til, at det nok var Mychael Danna. Havde dog ikke regnet ud, det var Hulk! :) Så tak. :D
Gravatar

#22 Michael Andersen 11 år siden

Det var så lidt :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#23 MMB 11 år siden

Og nøøøj, Hooper er en snoozefest at lytte til. :P
Gravatar

#24 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Spielberg vil altid være god at have med til sådan en roundtable, men han er nok også en af de sværeste at få til at medvirke i sådan noget.

Ikke fordi jeg tror at det er noget han ikke gider, han taler jo meget passioneret om film, men hans kalender er nok fyldt op med en helt masse andet. En ombejlet herre.

Jeg bryder mig ikke så meget om Tarantinos seneste film, men han er altid underholdende i disse interviews og har en ret stor filmviden.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#25 Frederik 11 år siden

Foeller (19) skrev:
Så er der Director's Roundtable fra THR:

Hvor er kvinderne? Tarveligt, men det er vel til at forvente fra THR. Ellers ret underholdende, men det er ærgerligt at Ang Lee ikke er bedre til engelsk. Blev nød til at spole tilbage et par gange.

Anyways, "Django Unchained" er blevet vist for pressen.

David Ehrlich fra CinemaBlend: "DJANGO UNCHAINED: holy shit. brutally hilarious spaghetti comedy does for business what Basterds did for war. Best American film of 2012. "
Gravatar

#26 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

New York Film Critics Awards er i gang og kan følges direkte her: http://www.nyfcc.com/awards/
Gravatar

#27 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Så vandt Amour for bedste udenlandske film hos NYFC. Nogle gode dage for Michael Haneke og hans crew.
Gravatar

#28 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Daniel Day-Lewis som bedste skuespiller !
Gravatar

#29 MMB 11 år siden

Surprise, surprise ;)
Gravatar

#30 frahm-2 11 år siden

Rachel Weisz for bedste skuespillerinde. Meget interessant. Det burde smide hende ind i kampen om en oscarnominering. Måske også lidt medvind til Matthew McConaughy, selvom jeg stadig vil se ham som en outsider. Men der er jo heldigvis en del flere kritikerpriser over den næste uge, så vi bliver meget klogere.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com

Skriv ny kommentar: