Gravatar

#51 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

The National Bord of Review har kåret Zero Dark Thirty som den bedste film. Bigelow vandt også for bedste instruktør.

De går altid deres helt egne veje og er generelt meget svære at forudsige.

Hele listen kan findes her: http://www.nbrmp.org/newsevents/2012NBRAwardsAnnou...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#52 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Det er i morgen at LAFCA løber af stabelen og det er spændende om Zero Dark Thirty laver et hattrick. De valgte The Hurt Locker og Bigelow i 2009 og er generelt begejstrede for Zero Dark Thirty også (altså dem der sidder i udvalget).

Dog skal der også huskes på at There Will Be Blood lavede noget der minder om et sweep, sidste gang PTA var aktuel. Bedste film, instruktør, mandlige skuespiller og production design. The Master spås derfor gode chancer for at vinde.

I øvrigt er det allerede den 13. december at Golden Globe nomineringerne bliver annonceret og den 17. december at akademiets medlemmer får deres stemmesedler. Spændende er det at se om det vil få nogen indflydelse at de forskellige Guilds annoncerer deres vindere efter at nomineringerne til Oscaren er blevet annonceret.
Gravatar

#53 frahm-2 11 år siden

Whispering Horse (52) skrev:
Spændende er det at se om det vil få nogen indflydelse at de forskellige Guilds annoncerer deres vindere efter at nomineringerne til Oscaren er blevet annonceret.

Jeg tror umiddelbart det eneste det har indflydelse på er vores mulighed for at gætte nomineringerne, men jeg synes klart at det er en spændende udvikling at vi nu først får vinderne efter Oscarnomineringerne er offentliggjort. Det giver en helt anden dynamik til kapløbet.
Det er dog lidt ærgerligt at der er så mange guilds der først offentliggører nomineringer efter Oscarnomineringerne er offentliggjort. Jeg kan umiddelbart tælle fire (Eddie Awards, DGA doc, CDG og MPSE).
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#54 MMB 11 år siden

frahm-2 (53) skrev:
Det er dog lidt ærgerligt at der er så mange guilds der først offentliggører nomineringer efter Oscarnomineringerne er offentliggjort. Jeg kan umiddelbart tælle fire (Eddie Awards, DGA doc, CDG og MPSE).

Nej, det er da fantastisk?
Gravatar

#55 frahm-2 11 år siden

Det gør det i hvert fald lidt sværere at forudsige nomineringerne, hvilket jeg vil medgive kan være ret fedt, men mit ego er bange for at gætte for mange forkerte.
Gravatar

#56 MMB 11 år siden

frahm-2 (55) skrev:
Det gør det i hvert fald lidt sværere at forudsige nomineringerne, hvilket jeg vil medgive kan være ret fedt, men mit ego er bange for at gætte for mange forkerte.

Selvfølgelig giver det flere forkerte, men det gør det samtidig langt mere spændende på dagen, hvor nomineringerne offentliggøres. :)
Gravatar

#57 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Det betyder også at eventuelle vindere i de forskellige guilds ikke vil få det samme boost, som førhen.

Om det kommer til at betyde noget, får vi jo så at se.
Gravatar

#58 frahm-2 11 år siden

jeg tror stadig ikke så meget på det boost. Jeg tror ikke det ændre meget ved stemmerne, men i år vil vi jo faktisk kunne se om der er større forskel på guildvinderne og oscarvinderne end der plejer at være, så alt i alt, meget interessant.
Gravatar

#59 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

LAFCA er rimelig uforudsigelige. De kan godt nok lide PTA, som også allerede har vundet priser og også Kathryn Bigelow. Der bliver dog indtil videre givet lidt til alle.
Gravatar

#60 Slettet Bruger [3945385605] 11 år siden

Og så vandt Joaquin Phoenix minsandten for bedste mandlige skuespiller med Denis Lavant som runner-up.

De er virkelig glade for PTAs film.

Skriv ny kommentar: