Nu går amerikanerne også ind i sagen, deres ambassadør fordømmer tegningerne
meget betænkeligt, når man tænker på at animations-serien "South Park" også ha tegnet Muhammed, i en episode fra 5 sæson. I samme episode tegnes også Jesus, Moses, Buddha, Krishna, Joseph Smith, Lao Tzu, Sea Man og ja også selveste Muhammed, hvor de alle er de af Jesus´ "Super best friends" (inspireret af DC-comics). se det her: http://www.tv.com/south-park/the-super-best-friend...
Mærkeligt at ingen har vist dette klip.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
#133 Jeg ved godt de to sager muligvis er urelaterede, men skulle amerikanerne ikke være vores "allierede"? Fogh har sgu taget imod en del flak for hans opbakning af Bush... nu kunne han altså også godt ta' lidt for Fogh! Never trust a Texan! :-)
#134 Nu havde jeg ikke forventet at en religiøs fundamentalist som George Bush ville sætte ytringsfrihed højere end religion.
Jeg mindes på et tidspunkt at have læst, at manden har det med at tale med gud inden han skal foretage et valg. tjah, man kan vel blot konkludere at det passer at ingen er fuldkommen.;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
#135 Tror Bush er ligeglad med næste valg. Han sidder jo på hans anden og dermed sidste turnus. Han gør sig jo heller ikke særlig populær i hjemlandet.
#136 Og han taler med fætter Jeb når han skal vinde et valg ;)
#137 Du tror ikke, at republikanerne er interesseret i at beholde magten, og at Bush er interesseret i at holde fast i sin magt ved at få valgt en støtte? Nej, jeg tror han heller ikke de gider. Alle republikanerne holder nok op med al deres politiske aktivitet. Det lyder da meget logisk.
#131 davenport 19 år siden
ROFL :D De får sku nok ikke problemer. Det eneste de eksportere er fulde folk...
#132 filmz-Bruce 19 år siden
Hvis man boykotter sælskindsjakker i Gaza striben nu, kan det blive en katastrofe for Grønland!
#133 Æsop9000 19 år siden
Nu går amerikanerne også ind i sagen, deres ambassadør fordømmer tegningerne
meget betænkeligt, når man tænker på at animations-serien "South Park" også ha tegnet Muhammed, i en episode fra 5 sæson. I samme episode tegnes også Jesus, Moses, Buddha, Krishna, Joseph Smith, Lao Tzu, Sea Man og ja også selveste Muhammed, hvor de alle er de af Jesus´ "Super best friends" (inspireret af DC-comics). se det her:
http://www.tv.com/south-park/the-super-best-friend...
Mærkeligt at ingen har vist dette klip.
#134 filmz-darthfrede 19 år siden
Jeg ved godt de to sager muligvis er urelaterede, men skulle amerikanerne ikke være vores "allierede"? Fogh har sgu taget imod en del flak for hans opbakning af Bush... nu kunne han altså også godt ta' lidt for Fogh!
Never trust a Texan! :-)
#135 mr gaijin 19 år siden
#136 e-male 19 år siden
Nu havde jeg ikke forventet at en religiøs fundamentalist som George Bush ville sætte ytringsfrihed højere end religion.
Jeg mindes på et tidspunkt at have læst, at manden har det med at tale med gud inden han skal foretage et valg. tjah, man kan vel blot konkludere at det passer at ingen er fuldkommen.;)
#137 stefsims 19 år siden
#136 Og han taler med fætter Jeb når han skal vinde et valg ;)
#138 mr gaijin 19 år siden
#139 filmz-Bruce 19 år siden
#140 Æsop9000 19 år siden