Gravatar

#231 filmz-kaotmus 19 år siden

#216:
"Jeg syntes det er lidt for nemt automatisk, at køre mit udsagn over i samme boldgade og derved gi det en racistisk klang."
Jeg forstår ikke, hvor du mener at jeg har gjort det?

"Mht. at du lige præcis nævner det med udvisningsreglen af Imamer, går jeg ud fra, at du ikke er enig i den betragtning. Så ku jeg godt tænke mig at vide hvorfor du syntes det er så dårlig en ide ?"
Jeg synes det er en dårlig ide, selv om jeg også synes Abu Laban er et ubehageligt, manipulerende menneske. Det er da på sin plads at undersøge mulighederne for at straffe ham inden for lovens rammer - men jeg synes det ville være forkert at lave en ny lov for at kunne straffe ham hårdere. Hvor går grænsen? Politiet har lige smidt ham Pølsemanden fra Frederiksberg på porten, fordi de ikke tror på hans historie om at han blev overfaldet af indvandrere - skal han så også udvises?
Gravatar

#232 filmz-Bruce 19 år siden

Abu Laban er ikke dansk statsborger! Hvor langt skal man gå for at beskytte en mand med værdier, han ikke selv er tilhænger af?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#233 filmz-Bruce 19 år siden

Hvor dum kan man være?

»Jeg vil gerne have Danmark til at fordoble beløbet. Ikke på grund af tegningerne og den nuværende konflikt, men fordi jeg holder Vesten ansvarlig for den tragedie, der har ramt det palæstinensiske folk gennem de seneste 50 år,« siger Maie Sarraf.

Brænder vores flag, angriber vores ambassade, modtager vore penge med den ene hånd og håner os med den anden? Put en glødende ambolt op i r.... De penge går til våben, Hamas' våben! Støt Afrika istedet!
Gravatar

#234 Outbound Sith 19 år siden

Et læserbrev i samme stil som det tidligere nævnte, men denne gang mere velskrevet og uden stavefejl:

"UNDSKYLD - fordi vores statsminister ikke kan styre pressen.

Undskyld - fordi vi ikke kan få folk til at demonstrere eller boykotte varer ved at betale dem eller true dem.

Undskyld - fordi vi ikke giver vores små børn våben i hånden og lærer dem at forbande og dødsdømme andre nationer, samtidig med at vi kræver respekt og forståelse.

Undskyld - fordi vi ikke sætter følelser og religion over verdslige love.

Undskyld - fordi vi ikke stener utro kvinder eller truer vantroende med umenneskelig behandling.

Undskyld - fordi vi ikke forstår, at en lille håndfuld mænd med Koranen i hånd har magt nok til at tvinge værdier i knæ, som vi tidligere har kæmpet for uden at tøve.

Undskyld - fordi vi ikke indså, at reaktionen fra muslimer er rimelig, forståelig og forventelig, da det er de samme kræfter, der tidligere har dræbt kristne, hinduer, jøder og buddhister, alene med den begrundelse, at de ikke er muslimer.

Undskyld - fordi vi ikke kunne forstå, at islam er noget ganske særlig følsomt, bare fordi vi har været vant til at gøre grin med alle autoriteter, det være sig konge, gud eller fædreland.

Undskyld - fordi vi ikke for lang tid siden har indført blodpenge og indrettet vores domstolssystem, så muslimer bliver særligt beskyttet mod at få deres følelser krænket i den offentlige debat.

Jeg vil dog mest af alt af hele mit hjerte sige så inderligt undskyld for, at jeg nu af ren af skær frygt for mit liv siger undskyld, og at jeg samtidig lover mig selv og andre, at dette er den sidste gang, jeg bruger ironi, sarkasme eller bevæger mig ud i noget, der kan provokere muslimer.

Af Nina Palesa, Husumgade 51, København"

(Kan også læses her)

Respekt! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#235 Bates 19 år siden

Svineri i Allahs navn

"HUMOR ER ikkeimamers stærke side. Ikke desto mindre påviser Ekstra Bladet i dag, at den islamistiske bande, der rejste rundt i Mellemøsten for to måneder siden, er helt til grin.

DET VAR typer som den gamle, tvetungede skurk Abu Laban og den unge, glatte Ahmed Akkari, der ophidsede muftier og andre muslimske overhoveder med et anklageskrift imod Danmark på 43 sider..."

Gravatar

#236 filmz-Bruce 19 år siden

Jeg tager hatten af

Årets mand, årets forening!!!
Gravatar

#237 Bates 19 år siden

Ja det er sku stort!
Gravatar

#238 elwood 19 år siden

#236 kanon jeg tager sku også min fedora af for det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#240 filmz-Bruce 19 år siden

Som JP artiklen viser, ser jeg ikke nogen grund til ikke at vise tegningerne. Hvis EB artiklen står til troende, er det en stor fejltagelse af JP.

Der er bragt den slags tegninger før i andre aviser og det dokumenterer kun én ting, Irans ypperlige stupiditet. Det vil folk med et minimum af intelligens sagtens kunne sætte i sit rette perspektiv. Det udelader således personer med i Hizb-ut-tah-mig-i-røven.

Skriv ny kommentar: