Forøvrigt blev jeg yderst overrasket af Uffe Elleman i går aftes, han sagde mange fornuftige ting i det interview der var med ham, og jeg er ellers langt fra hans største fan.
Efter min overbevisning er der ikke så meget at betænke sig på. Hvis de værdier vort samfund er bygget, på har nogen som helst betydning, så må vi vise det. At sig kue af lande som har et livssyn, man om noget burde være krænket af eller lade forretning komme før demokratiske og menneskeretslige principper, er intet mindre end en katastrofe
Fuldstændigt enig heri, men problemet er jo blot at vi VAR ladet os kue i så mange år, og mere tager mere....
Mht #241, så synes jeg det er fedt at de putter frikadeller tilbage på menuen! Hvis du ikke kan lide det, så må du lege ramadan og gå sulten. Og så er den ikke længere! Hvad er der iøvrigt galt med grisekød??? De leverer det vigtigste krydderi i verden: Bacon. (I forstår nok min harme?)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#247 Og Jordan trykkede alle 12 i november. De tegninger havde ikke afstedkommet mere end en hellig prut, hvis ikke hjernetrusten "imam with a vengeance", havde luftet deres 5. kolonne virksomhed.
De skal nok ved lov, få hvad der tilkommer dem.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
'The imams have revealed that they aren't the ones who benefit integration in Denmark,' Rikke Hvilshøj said. 'Some of the quotes we have seen show that they aren't interested in integration.'
Ja tak!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Hvad ville der egentlig ske for en muslim, hvis man fik ham til at spise svinekød uden han vidste det? Skulle han så piske sig selv eller hvad? Har jeg tit tænkt på..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#241 filmz-Bruce 19 år siden
#242 inflector 19 år siden
Idioter findes tydeligvis overalt :(
Forøvrigt blev jeg yderst overrasket af Uffe Elleman i går aftes, han sagde mange fornuftige ting i det interview der var med ham, og jeg er ellers langt fra hans største fan.
#243 filmz-Bruce 19 år siden
Jeg har altid haft stor respekt for ham, Elleman, men hans udtalelser om afskedigelse af JP's redaktør må være et udslag af tidlig demens.
#244 filmz-gimleno1 19 år siden
Fuldstændigt enig heri, men problemet er jo blot at vi VAR ladet os kue i så mange år, og mere tager mere....
#245 davenport 19 år siden
Hvis du ikke kan lide det, så må du lege ramadan og gå sulten. Og så er den ikke længere!
Hvad er der iøvrigt galt med grisekød??? De leverer det vigtigste krydderi i verden: Bacon. (I forstår nok min harme?)
#246 Bates 19 år siden
"Omfattende 'Køb Dansk'-kampagne spreder sig med lynets hast på internettet og kan måske helt opveje de danske boykot-tab..."
#247 Æsop9000 19 år siden
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=3343...
#248 filmz-Bruce 19 år siden
De skal nok ved lov, få hvad der tilkommer dem.
#249 filmz-Bruce 19 år siden
'The imams have revealed that they aren't the ones who benefit integration in Denmark,' Rikke Hvilshøj said. 'Some of the quotes we have seen show that they aren't interested in integration.'
Ja tak!
#250 davenport 19 år siden
Skulle han så piske sig selv eller hvad? Har jeg tit tænkt på..