Gad ikke lige læse samtlige 280 kommentarer, så jeg springer lige lidt over.
Jyllandsposten skal ikke undskylde mere end de har gjort, og regeringen har bestemt ikke noget at skulle gøre undskylde for heller i denne sag...
Jeg vil gerne give davenport ret i, at de muslimer, der finder utilfredshed i at være i den vestlige verden, bare kan pakke kufferten og tage den første flyver tilbage til hjemlandet... det har de jo lov til!!!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Protesterne mod Muhammedavisen Jyllands-Komposten tog til i styrke i går, da fhv. udenkrigsminister Uffe El-Imam-Jensen demonstrerede foran avisens hovedkvarter i Viby.
»Chefredaktør Carsten Juste har fornærmet hele den muslimske verden med sine pubertetsagtige profettegninger. Men ikke nok med dét. Han har også krænket mig ved at nægte at træde tilbage, sådan som jeg havde forlangt, at han skulle gøre. Jeg kræver derfor en undskyldning«, sagde El-Imam-Jensen, inden han i protest satte ild til et eksemplar af Jyllands-Kompostens boligsektion.
Landbetjent A. Svendsen og hans hund Rollo, som havde fået til opgave at bevogte Jyllands-Kompostens hovedkvarter, beklager, at de ikke fik stoppet den voldsomme demonstration, før boligsektionen var nedbrændt:
»Vi havde ellers stået og passet på hele dagen. Men på et tidspunkt så vi os af taktiske grunde nødsaget til at søge hen til pølsevognen på Viby Torv, og det var Uffe El-Imam-Jensen ikke sen til at udnytte«, sagde landbetjenten og hans hund.
Heh.. Uffe El-Imam Jensen - det er sgu klasse humor :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Nå men idag gik vort broderland endelig helt ned med nakken og kan endelig kalde sig totalitært regime. "Sosserne "har nu fuld kontrol over medierne og kan hvornår de ønsker det, lukke websites ned, hvis de ikke bryder sig om indholdet.
Som vort svenske broderfolk hjalp flygtninge over sundet under krigen, må vi også være parate nu. Svenske politiske flygtninge kan snart blive en realitet og vi må hjælpe så godt vi kan.
#281 filmz-incubus 19 år siden
Jyllandsposten skal ikke undskylde mere end de har gjort, og regeringen har bestemt ikke noget at skulle gøre undskylde for heller i denne sag...
Jeg vil gerne give davenport ret i, at de muslimer, der finder utilfredshed i at være i den vestlige verden, bare kan pakke kufferten og tage den første flyver tilbage til hjemlandet... det har de jo lov til!!!
#282 filmz-Bruce 19 år siden
hærget af rasende nøgne landproletarer
#283 stefsims 19 år siden
#284 El vez 19 år siden
PROFETNYT
Af vor kriminalmodarbejder, Bent al-Blodøxe
Protesterne mod Muhammedavisen Jyllands-Komposten tog til i styrke i går, da fhv. udenkrigsminister Uffe El-Imam-Jensen demonstrerede foran avisens hovedkvarter i Viby.
»Chefredaktør Carsten Juste har fornærmet hele den muslimske verden med sine pubertetsagtige profettegninger.
Men ikke nok med dét. Han har også krænket mig ved at nægte at træde tilbage, sådan som jeg havde forlangt, at han skulle gøre. Jeg kræver derfor en undskyldning«, sagde El-Imam-Jensen, inden han i protest satte ild til et eksemplar af Jyllands-Kompostens boligsektion.
Landbetjent A. Svendsen og hans hund Rollo, som havde fået til opgave at bevogte Jyllands-Kompostens hovedkvarter, beklager, at de ikke fik stoppet den voldsomme demonstration, før boligsektionen var nedbrændt:
»Vi havde ellers stået og passet på hele dagen. Men på et tidspunkt så vi os af taktiske grunde nødsaget til at søge hen til pølsevognen på Viby Torv, og det var Uffe El-Imam-Jensen ikke sen til at udnytte«, sagde landbetjenten og hans hund.
Heh.. Uffe El-Imam Jensen - det er sgu klasse humor :)
#285 filmz-Bruce 19 år siden
Nå men idag gik vort broderland endelig helt ned med nakken og kan endelig kalde sig totalitært regime. "Sosserne "har nu fuld kontrol over medierne og kan hvornår de ønsker det, lukke websites ned, hvis de ikke bryder sig om indholdet.
Som vort svenske broderfolk hjalp flygtninge over sundet under krigen, må vi også være parate nu. Svenske politiske flygtninge kan snart blive en realitet og vi må hjælpe så godt vi kan.
Orwell staten
#286 filmz-Bruce 19 år siden
#287 filmz-sanjo 19 år siden
#288 filmz-Bruce 19 år siden
Ork nej ;) Fik løbet, set Alias færdig, Point Blank med Lee Marvin, skrevet 2 læserbreve, drukket en Amarone rødvin og er nu...på vej i seng :)
#289 filmz-kaotmus 19 år siden
#290 filmz-kaotmus 19 år siden
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=437887
Jeg synes det er fint nok - og helt sikkert ulovligt i Danmark, fordi vi netop har indskrænket ytringsfrihed på området.
Hvis danskerne hidser sig op over det, er det temmelig dobbeltmoralsk i mine øjne.