Gravatar

#331 filmz-712 19 år siden

#330 - Okay, ingen andre Guder. Men hvordan løser det situationen? Selvfølgelige, hvis 12 tegninger kan skabe sådan en krise, så er det jo sandsynligt at en kalv kan løse den. =)
Gravatar

#332 Bates 19 år siden

Ja lyder det ikke meget fornuftigt? LOL...Det er jo til grin.
Gravatar

#333 davenport 19 år siden

Jeg har aldrig hørt om en Åbenbaring på en kalv. Meget kan de bilde mig ind, menn...My momma didn´t raise any retards...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#334 filmz-Bruce 19 år siden

#333 Her er mit bud på kalve situationen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#335 Bates 19 år siden

#334 - ROFL!!!
Gravatar

#336 NightHawk 19 år siden

# 326 -

Det tar jeg som et positivt tegn, at du kun tar fat i en ene sætning. Det må jo så betyde at du er enig i resten. Jeg fornemmer vi er ved at nærme os hinanden :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#337 filmz-Business Monkey 19 år siden

Jeg vil meget gerne høre DIT bud på, hvilke grundlovsfæstede rettigheder, demokratiske værdier og opfattelser af menneskerettigheder det er værd at slække på ifht. de værdier som lande som Saudi Arabien, Syrien, Ægypten etc. står for.

Jeg tror allerede, at min erklæring som humanist er ret tydelig. Du ser det som et enten-eller spørgsmål.
En sådan opfattelse, af hvordan samfund er opbygget og må udvikle sig bringer ingen integration med sig, men desværre blot en assimilering af minoriteterne, hvor kun enkelte praktiske, og åndeligt døde værdier indkorporeres i det nye samfund.

Hvem påstår det? Nu sætter du forhåbentlig ikke landsforræderi og landsskadelig virksomhed lig med kritik, for så er diskussionen vist røget af sporet!

Der bør stadigvæk ikke være en forskel. Hvis den indfødte dansker skader landet, kan man da også landsforvise ham. Hvorfor skelne? Hvorfor SKAL den udefrakommende være politisk korrekt til punkt og prikke mens den indfødte har større frihed.
Den ulighed går jeg ikke ind for.

Det tar jeg som et positivt tegn, at du kun tar fat i en ene sætning. Det må jo så betyde at du er enig i resten. Jeg fornemmer vi er ved at nærme os hinanden :)

Jeg håber dog stadigvæk, at du kan se kulturhykleriet, der foregår her i Danmark. Desuden kan jeg mere relatere til et landshold som repræsentant for dansk kultur end selve flaget...

Jeg har aldrig hørt om en Åbenbaring på en kalv. Meget kan de bilde mig ind, menn...My momma didn´t raise any retards...

Oooh... Har du aldrig besøgt det katolske land Italien? Tydninger af Jomfru Maria i de mest underlige ting sker hver dag.
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#338 NightHawk 19 år siden

# 337 :

1 -

Fordi et diktatur styre og et demokratisk styre, ikke kan forenes. Man kan ikke ha både og. Det er umuligt og vil fra et dansk synspunkt være, at sku rejse tilbage i tiden, nærmere den mørke middelalder, hvis vi sku acceptere den måde mange af de arabiske lande kører deres samfund på.

Synes nu heller ikke ligefrem, man kan påstå at vi assimilere folk i Danmark. Hvis vi gjorde det, ville de jo i princippet stå uden Imamer og uden moskeer og ikke værre istand til, at ku dyrke deres religion og dermed stadig bevare deres kultur. Alle de ting, er der jo netop blevet givet tilladelse til for, at minoriteterne ikke bare automatisk skal forvandle sig til 100 % danskere.

2 -

I princippet burde man også udvise begge typer. Det der bare er tale om i den her sag er, at de udefrakommende, (lidt spøjst ordvalg), bevist har løjet for, at piske en stemning op. Løjet med det formål, at via pres fra udlandet, har man håbet på større indflydelse over for regeringen herhjemme. Løjet for at fremstå som 2006 svar på samtlige muslimers talsrør og dermed opnå gudestatus.

Den udefrakommende skal bestemt ikke værre politisk korrekt. Han skal da selvfølgelig sige sin mening og brokke sig, hvis han er uenig i hvoledes tingerne forholder sig i Danmark. Han skal bare sørge for, at gøre det på en fair og dialog fremkaldende måde, som fks. Naser Khader gør det og ikke konstant stå og jamre og beklage sig på baggrund af sine egne løgne.

3 -

Hyggeligt at vi er enige omkring landsholdet, det varmer sgu mit hjerte,(ment helt alvorligt), at vi i det mindste kan enes på det punkt :) Men forklar lige nærmere hvad du mener med kulturhykleriet i Danmark ?

4 -

Come on...Åbenbaring på en kalv, det er sgu da for langt ude :) Kan da godt være det også er sket i de katolske lande/Italien, men det gør det dog ikke mere rigtigt i mine øjne. De fleste hellige ser det de gerne vil se, og så bilder de derefter resten af de troende ind at det passer. Folket vil bedrages og især de stærkt troende, fristes man til at sige.

5 -

Min felt-ration af stærk kaffe er sluppet op. Jeg daffer i seng. Sov godt :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#339 filmz-Bruce 19 år siden

Hvorfor SKAL den udefrakommende være politisk korrekt til punkt og prikke mens den indfødte har større frihed?

Politisk korrekt? Vi snakker om landsskadelig virksomhed og forræderi? Der er vist rigelig muligheder for at kunne føre en bred livsførelse og have differentierende opfattelser af alle emnen, indenfor lovens rammer. Er politisk korrekt alt indenfor lovens rammer? Isåfald lægger vi to noget vidt forskelligt i termen politisk ukorrekt.

Jeg tror allerede, at min erklæring som humanist er ret tydelig. Du ser det som et enten-eller spørgsmål.
En sådan opfattelse, af hvordan samfund er opbygget og må udvikle sig bringer ingen integration med sig, men desværre blot en assimilering af minoriteterne, hvor kun enkelte praktiske, og åndeligt døde værdier indkorporeres i det nye samfund.

I min verden er der forskel på humanisme og naivitet. Din form for humanisme bringer ingen integration med sig når det kommer til radikal islam. Kun muligheden for en kultur at leve i et parallelsamfund midt i vores. Ufatteligt at andre kulturer, som jøder, buddhister etc. ingen problemer har med integrere sig.

Igen fortæl mig HVILKE værdier praktiske som åndelige, det danske samfund burde inkorporere og hvilken pris er rimelig at betale herfor, hvilke af de danske værdier kan vi med rimelighed slække på?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#340 El vez 19 år siden

Det kunne være man skulle fortsætte i en ny tråd? Det trækker tænder ud at skulle loade 300+ posts hver gang man vil læse et indlæg :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: