Gravatar

#21 elwood 19 år siden

#20 Doh ja jeg byttede lige rundt på Sony og Canon der hehe.

så ved det man kalder "normal" foto shooting der kan AS være en fordel (man laver jo nok altid en del normal shots med sit digi cam) men ellers så bruges den ikke så meget.

Der er bare så meget ved sonys design der virker ulogisk eller ikke særlig gennemtænkt hvertfald. Nu det kun baseret på det jeg har læst indtil nu, og havde Nikon haft AS på deres cam, var jeg hoppet på den med det samme. Jeg må ind og føle på bæstet imorgen, måske snakke med ham med det underlige hår og nogle andre fra de andre photo butikker i Århus 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 dyg 19 år siden

Sony's design er nu, meget langt af vejen, en kopi af K/M 5D. Da jeg aldrig har haft andre digicams (og ingen vaner har), så har jeg hurtigt lært den at kende.

Helt O/T:
Jeg fandt lige ud af, at jeg har Abraxas! Den er i en klam boka med 10 ringe sci-fi-film!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 elwood 19 år siden

#22 hehe I'll break your skull. Bringer frem fra en god aften med Stegelmann 8-)

Btw jeg har lige ringet til min fætter og jeg nævnte min lille tanker omkring det her med AS. Han sagde han ikke havde problemer af den slags, men nu har min fætter så også lige den her Linse, som har VR=vibrating Reduction mener jeg han sagde det hed, det vidst noget af det samme, bare her er det indbygget i selve linsen.

Nikon Linse

Den ser sweet ud, den er garanteret også pæn dyr hehe.
Gravatar

#24 gi-jones 19 år siden

Jeg er klart Nikon mand. Har et D70 og er rigtigt glad for det. D80 ligner det meget. De er megafede og rigtig høj kvalitet. Sørg for at få det med en 18mm linse.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#25 elwood 19 år siden

Nikon D80 sælges med en 18-135mm linse.

Self. skal jeg ha en ordentlig linse ved lejlighed, men i starten nøjes jeg med den der kommer med digi cam'et

Gravatar

#26 dyg 19 år siden

#24 - Jeg har haft nogle gode samtaler med et par af mine venner, lige netop om kameraer. Vi blev til sidst enige om, at det hele mindede meget om religioner. Min ene ven er også Nikon-mand helt ind til benet, en af hans venner er Canon-mand, og jeg er så ny-funden Konica Minolta-mand.

Når alt kommer til alt, så er der jo ikke de store forskelle, alle tre laver kameraer af ca. samme kvalitet, så det er udelukkende de meget små ting, der får en til at vælge den ene frem for den anden.
Gravatar

#27 stefsims 19 år siden

Jeg vil give Nayze ret. Det er lidt a la Windows - OS X- Linux og jeg ved ikke hvad der ellers findes...
Hver sin "religion", men man burde dog kunne stole på de "store" siders anmeldelser og dpreview.com er ikke et dårligt sted at starte..

Det er et spørgsmål om:
- Hvad man har af hukommelseskort i forvejen.
- Hvad man skal bruge billederne til (almindeligt forbrug 10x15cm print/fremkaldelse eller mere prof. ting).
- I bund og grund: Hvad har man egentligt har brug for...
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#28 dyg 19 år siden

Jeg havde ikke "brug" for et dslr, men jeg købte et alligevel.

Jeg har altid fundet fotografiens kunst yderst fascinerende, og nu havde jeg pengene til at investere i et "over middel" digital kamera, så nu skulle det prøves.
Gravatar

#29 elwood 19 år siden

Hehe yep eller AMD vs. Pentium

Hvad har man egentlig brug for se den stiller jeg også altid mig selv, men jeg har gennem de år jeg har brugt mit nuværende digi cam opdagede at jeg faktisk har brug for en del mere end jeg lige først regnede med.

#28 det lyder faktisk som om vi tænker lidt det samme. folk til spejder kaldte mig også altid ham med kameraret, der var ikke et sted jeg ikke havde det med rundt ehmm bortset fra WC eller havde jeg hehe...

og lige pt. der opfylder Nikon mine behov ser det ud til, plus jeg har haft det i hånden, men som sagt jeg skal lige sove lidt på det.

Og lige finde ud af hvad jeg skal forlange for en fladskærm og et gammelt digi cam. Køberen er den allerhårdeste handler og krejler jeg kender... min far! 8-)

Gravatar

#30 stefsims 19 år siden

og lige pt. der opfylder Nikon mine behov ser det ud til, plus jeg har haft det i hånden, men som sagt jeg skal lige sove lidt på det.

Hvad har man egentlig brug for se den stiller jeg også altid mig selv, men jeg har gennem de år jeg har brugt mit nuværende digi cam opdagede at jeg faktisk har brug for en del mere end jeg lige først regnede med

Nikon er døden.. Canon er vejen frem...
Hov, det var vist den indre Canon-mand..... :D

Næaej... Køb det du bedst kan li' Nikon eller Canon wtf det er to gode mærker.
Har du mulighed for at prøve dem begge ved en forhandler så gør endeligt det.
That movie has warped my fragile little mind.

Skriv ny kommentar: