Respekt til dig :-D og de odds er absolut ikke udelukket - jeg var dog lidt i tvivl om solskjær starter inde iaften... carrick,scholes,ronaldo,giggs,fletcher,saha,rooney er alle klar på den offensive linie
Jeg plejer normalt ikke at spille med hjertet ( er man u supporter igennem 1½ årti), men oddsne til iaften var bare for gode.
Synes godt nok at odds 6.50 for at barcelona vinder med mere end et mål var for godt til at sige nej til. Kan godt være at chelsea kan holde målet fri med den defensive kæde meeen, når de nu har hængepartiet helt bagi så skal den prøves ;-)
#97 Jeg er ikke tilhænger af nogen klubber, det er mere a la a love for the game, derfor spiller jeg ikke med hjertet i en bestemt klub. Der er selvfølgeligt nogle hold jeg gerne ser komme langt - såsom pt. PSV, Chelsea, Liverpool, Barcelona og Lyon, da de spiller bold efter mit hoved - men odds'er altid rationelt. Nogle gange kan de vilde odds gå hjem og kampen i aften er en ret oplagt chance for at score 900,- ud af en 50'er. :)
Det er også nogle gode odds til Chelsea-Barca, tror jeg hopper med på din odds vogn med den kamp!
jum jum jeg har akinfeev og berezutskiy på mit cl manager hold:-) Havde på fornemmelsen at cska godt kunne spille 0-0 mod arsenal. Nu fører de endda 1-0 :-D
Nå jeg har igen ikke fået ændret mit CL hold. Det er også de forpullede russiske hold som skal spille midt om eftermiddagen. De kan vel spille i tjekkiet, ungarn, polen eller et af deres andre republikker, hvor tidsforskellen ikke er så stor.
Og de navne du nævner har jeg aldrig nogensinde hørt om.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#91 HonoDelLoce 19 år siden
I øvrigt har Linderoth tilsluttet sig truppen, så der skal nok blive holdt lidt styr på tropperne i aften :D
#92 dolphinfriendly 19 år siden
http://politiken.dk/fodbold/article186930.ece
Tror også det blev nævnt efter kampen i lørdags, plus et par andre steder. Så den er god nok, den venstre kant bliver flået i småstykker. :)
#93 NightHawk 19 år siden
3-0 til Manchester Utd, første målscorer blir Solskjaer.
#94 dolphinfriendly 19 år siden
#95 Martindan 19 år siden
Bella første målscorer odds 12
halvleg/fuldtid begge til FCK odds 29
smed en 10'er på hvert væddemål
#96 dolphinfriendly 19 år siden
#97 filmz-grev_michal 19 år siden
Respekt til dig :-D og de odds er absolut ikke udelukket - jeg var dog lidt i tvivl om solskjær starter inde iaften... carrick,scholes,ronaldo,giggs,fletcher,saha,rooney er alle klar på den offensive linie
Jeg plejer normalt ikke at spille med hjertet ( er man u supporter igennem 1½ årti), men oddsne til iaften var bare for gode.
Synes godt nok at odds 6.50 for at barcelona vinder med mere end et mål var for godt til at sige nej til. Kan godt være at chelsea kan holde målet fri med den defensive kæde meeen, når de nu har hængepartiet helt bagi så skal den prøves ;-)
nogen der har et cl hold på tv2 ? :-)
#98 dolphinfriendly 19 år siden
Det er også nogle gode odds til Chelsea-Barca, tror jeg hopper med på din odds vogn med den kamp!
#99 filmz-grev_michal 19 år siden
Havde på fornemmelsen at cska godt kunne spille 0-0 mod arsenal. Nu fører de endda 1-0 :-D
#100 filmz-jonasgr 19 år siden
Og de navne du nævner har jeg aldrig nogensinde hørt om.
'Cause I'm evil"