Gravatar

#101 filmz-grev_michal 19 år siden

igor akinfeev er nok en af de største målmands talenter i nyere tid - berezutskiy var bare en tilfældig forsvarsspiller jeg vidste spillede fast ;-)
Gravatar

#102 dolphinfriendly 19 år siden

Akinfeev er et supertalent, det varer ikke mange år før han spiller i en europæisk topklub.

Gravatar

#103 The Insider 19 år siden

Dejligt at se så mange afskrive Chelsea på grund af målmandskrisen :-) Tror faktisk det vil gavne dem under kampen! Undervurderingen længe leve! Damn, det bliver spændende.

Tror for øvrigt United vinder 4-0. Solskjaer scorer 2 gange.
War. War never changes.
Gravatar

#104 dyg 19 år siden

#103 - Nu var det dig selv, der startede med at nævne at det var sindsygt, at CFC havde mistet to målmænd lige før Barca-kampen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#105 filmz-grev_michal 19 år siden

@The insider

Tror nu de fleste havde regnet med at barcelona vandt uanset hvad ;) Eneste forskel er at de nok vinder med nogle flere mål nu.
Gravatar

#106 filmz-grev_michal 19 år siden

så er første kamp slut den endte 1-0 til moskva, så de holdte buret rent som forventet. Flot præstation af Daniel C
Gravatar

#107 The Insider 19 år siden

#104, heh? Hvor kom den lige fra? Slap dog af, Nayze :-) Jeg er slet ikke ironisk og mener seriøst, at jeg er glad for folks forventninger. Det dulmer nærmest mine nerver egentlig. Så tag det bare roligt :-)

EDIT: Kan se du lige har rettet din post til og fjernet din "du startede med at hulke"-kommentar, så det lader til nerverne er faldet mere til ro ;-) Det bliver i hvert fald spændende at se. Held og lykke med Liverpool i morgen, for øvrigt!

#105, hehe, we shall see! 2-1 til Chelsea ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#108 filmz-grev_michal 19 år siden

de øvrige hold jeg har satset på iaften (foruden cska)

man utd, lyon, milan, porto

hep hep :-)

rooney,kaka,bonera,fred,tiago,postiga og anderson.

Jeg forventer mindst et hattrick af hver spiller :o)
Gravatar

#109 NightHawk 19 år siden

hehe, herligt med Schmeichel som vært. Han er jo så vidundelig objektiv i sine synspunkter. :D

Ændrer lige resultatet : 4-0 til Manchester Utd. og første målscorer blir Saha.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#110 dyg 19 år siden

#107 - Ja, tænkte nok du ville fare i flint over "hulke" kommentaren, derfor ændrede jeg det (også fordi du ikke direkte hulkede, men overdrivelse fremmer forståelsen), der gik lige et par minutter før det skete, da jeg rendte og lavede mad da jeg postede. Beklager meget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: