Dejligt at se så mange afskrive Chelsea på grund af målmandskrisen :-) Tror faktisk det vil gavne dem under kampen! Undervurderingen længe leve! Damn, det bliver spændende.
Tror for øvrigt United vinder 4-0. Solskjaer scorer 2 gange.
#104, heh? Hvor kom den lige fra? Slap dog af, Nayze :-) Jeg er slet ikke ironisk og mener seriøst, at jeg er glad for folks forventninger. Det dulmer nærmest mine nerver egentlig. Så tag det bare roligt :-)
EDIT: Kan se du lige har rettet din post til og fjernet din "du startede med at hulke"-kommentar, så det lader til nerverne er faldet mere til ro ;-) Det bliver i hvert fald spændende at se. Held og lykke med Liverpool i morgen, for øvrigt!
#107 - Ja, tænkte nok du ville fare i flint over "hulke" kommentaren, derfor ændrede jeg det (også fordi du ikke direkte hulkede, men overdrivelse fremmer forståelsen), der gik lige et par minutter før det skete, da jeg rendte og lavede mad da jeg postede. Beklager meget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#101 filmz-grev_michal 19 år siden
#102 dolphinfriendly 19 år siden
#103 The Insider 19 år siden
Tror for øvrigt United vinder 4-0. Solskjaer scorer 2 gange.
#104 dyg 19 år siden
#105 filmz-grev_michal 19 år siden
Tror nu de fleste havde regnet med at barcelona vandt uanset hvad ;) Eneste forskel er at de nok vinder med nogle flere mål nu.
#106 filmz-grev_michal 19 år siden
#107 The Insider 19 år siden
EDIT: Kan se du lige har rettet din post til og fjernet din "du startede med at hulke"-kommentar, så det lader til nerverne er faldet mere til ro ;-) Det bliver i hvert fald spændende at se. Held og lykke med Liverpool i morgen, for øvrigt!
#105, hehe, we shall see! 2-1 til Chelsea ;-)
#108 filmz-grev_michal 19 år siden
man utd, lyon, milan, porto
hep hep :-)
rooney,kaka,bonera,fred,tiago,postiga og anderson.
Jeg forventer mindst et hattrick af hver spiller :o)
#109 NightHawk 19 år siden
Ændrer lige resultatet : 4-0 til Manchester Utd. og første målscorer blir Saha.
#110 dyg 19 år siden