Gravatar

#81 NightHawk 19 år siden

# 80 -

Har lige set det andet klip i # 65 og efter at ha' set det 4,5 gange, så virker altså ikke som en bevidst svinestreg fra Hunt. Dels syntes jeg han snubler i den høje fart og derefter blir han overasket over, hvor tæt Cech lige pludselig er på ham, hvorefter han ikke kan nå at undvige hans hoved.

Det ser brutalt ud, men fra den her vinkel syntes jeg ikke, at der er noget at være i tvivl om. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#82 The Insider 19 år siden

Jamen dog, søde ord fra Wenger: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/...

Og Cech er ved bevidsthed igen. Good news.
War. War never changes.
Gravatar

#83 dolphinfriendly 19 år siden

#81 Pointen er at Hunt burde være forudseende nok til ikke at vælte frem på den måde, da alle ved at et sammenstød i den fart er uundgåeligt medmindre den angribende spiller trækker sig på den ene eller anden måde. Og det gør Hunt altså ikke - han okser derimod videre. Naturligvis skal der løbes efter chancer og muligheder, men at mosle frem som Hunt er bare mere end dumt og blottet for enhver form for sportsmanship iøvrigt.

Hvis tendensen er at bolden skal nås for enhver pris, ligemeget om en målmand bliver mast ned på vejen, skal den IMO ændres.

Gravatar

#84 filmz-jonasgr 19 år siden

#82 Jeg må sige, at jeg er meget enig med "professoren" målmænd skal vel behandles på samme måde som markspillere og sådan en handling som Hunt laver på Cech vil vel svare til at en spiller gør ned i en tackling med "knopperne og strakt ben". Sidstnævnte vil i de fleste tilfælde give mindste et gult kort.

I de fleste tilfælde gør spillerne det ikke med vilje, men det betyder jo ikke at man ikke skal straffes for det.

Tit bliver det sagt, at "hændelsen så værre ud end det var" i tilfældet med Cech vil jeg sige at det er omvendt.

Pga. kameravinklen ser sammenstødet ikke så alvorligt ud, i forhold til at han fik kraniebrud.

Jeg vil godt indrømme at jeg ikke er så meget for "cirkus Mourinho" (så kom jeg alligevel med lidt kritik :)), men i denne sag synes jeg dog at der er tale om farligt spil og FA burde tage det meget alvorligt, også for at statuere et eksempel, således at der ikke sker noget lignende for andre målmænd.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#85 Martindan 19 år siden

jamen ang. Chelsea og kritik: jeg er både FCK og Chelsea fan så kritik er en del af min hverdag:)

men glæder mig da til kampen i morgen.

en stor fodbold uge

Manchester United/FCK i dag
Chelsea/Barcelona i morgen
for cryin' out loud......
Gravatar

#86 dolphinfriendly 19 år siden

#85 Det bliver interessant at se hvem der scorer først fra Man U., jeg kunne godt forestille mig Ole Gunnar så godt som han er kørende.

Og ja imorgen - det bliver virkeligt en spændende kamp!

Gravatar

#87 filmz-grev_michal 19 år siden

nogen der har oddset til idag ?

har selv smidt en plovmand på de her 2

2.25 Manchester Utd (0) - FC København (2)
6.50 Chelsea (1) - Barcelona (0)

(oddsne er selvf som sejr til man u og barca)

bliver spændene ;)

@Dolphin tror faktisk at fletcher er et godt bud - rooney er jo også lige kommet tilbage så kan være han vil vise lidt igen.
Gravatar

#88 dolphinfriendly 19 år siden

#87 Rooney er absolut en oplagt mulighed, men FCKs venstrekant er helt ude at skide til i aften, både Bergdølmo og Wendt er skadet. Derfor tror jeg på stærke gennembrud af Ole Gunnar på Man U's højrekant. Fletcher er også en mulighed, sikkert med gode odds.

Tror også der er en stor chance for at Chelsea får tæv nu deres to målmænd er ude.

Alt i alt nogle gode odds, Grev Michal!

Gravatar

#89 HonoDelLoce 19 år siden

#88 - hvor har du fra at wendt er skadet?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#90 dolphinfriendly 19 år siden

#89 Var han ikke meget tvivlsom op til kampen?
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/in...

Kan være han bliver klar - men han er sikkert ikke i 100% form og er iøvrigt heller ikke ligefrem det stærkeste led på holdet, hvis han er klar.

Skriv ny kommentar: