Det er forbavsende så mange ringe dommere, der er på topplan (tag det nu roligt, jeg taler jo ikke om Chelseas kampe ;-)) - STORT gult kort til Carrick. Han er sgu ikke rigtig kommet ordentligt i gang siden skiftet fra Tottenham.
uhhh dejligt at se scholes komme igang igen :-) Så kører vi derud af - nej nej højst et lille fingerpeg fra dommeren (er ikke farvet af at være indædt utd fan) (I promise) (hehe)
Fantastisk kamp. Altså, Chelsea-Barcelona. Sejren var 110% fortjent. Pasningsspillet var fantastisk, chancerne mange (2-0 eller endda 3-0 havde været et langt mere fair resultat), Chelsea smadrede al Barcelonas flow, når de ikke selv trippede over deres egne fødder.
Ronaldinho var ikke nær så god som en eneste af Chelseas mænd på banen, endda ikke engang 3.-keeper Hilario, som overraskede positivt - en smule fnidder her og der, men for det meste glimrende arbejde fra den ældre og ret uritinerede herre. Drogba var sgu fantastisk - eminent mål og fantastisk arbejde! Selv dommeren var forholdsvis dygtig, og han faldt sjældent for Barcelonas veltrænede skuespil (som der, som forventet, var talløse tilfælde af).
Sjovt, så stille der egentlig er blevet herinde, hva? :-) Håber ikke for mange af jer satsede på Barcelona-sejr, det lød det jo ellers til. Og tak i lige måde Martindan, det var sgu ganske hyggeligt! Jeg skal for øvrigt se optagelserne i morgen, skal nok vise sig at være skræmmende :-) Rock on!
Jeg holdt så med Barcelona, som jeg altid har gjort af udenlanske hold ud over Manchester Utd og nu Sheffield Utd. Men jeg må erklære mig fuldstændig enig i din analyse af kampen og sejren var fuld fortjent til Chelsea.
Barcelona var en mega skuffelse i aften, hvor især Ronaldinho og Deco fumlede forvildet rundt. Tror jeg talte max. 2 gode afleveringer fra Ronaldinho i hele kampen.
For øvrigt så beviste 3 målmand Hilario fremragende, at al den snak der har været om, at det var en katastrofe at både Cech og Cudicini var ude, vist var temmelig hysterisk.
Syntes han gjorde det rigtigt godt og redede flot de 2,3 chancer Barcelona fik spillet sig frem til. Jeg tror roligt Chelsea fans kan læne sig tilbage og slappe af indtil en af de to andre vender tilbage. Hilario virker bestemt som en kvalificeret afløser i målet. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#121 The Insider 19 år siden
#122 Scherlund 19 år siden
#123 filmz-grev_michal 19 år siden
#124 filmz-grev_michal 19 år siden
Har fred og tiago fra lyon (tiago sidder på bænken af en mystisk årsag) og fred kunne ikke engang stå for et af målene indtil videre :-(
Har postiga og Anderson fra porto - ingen af dem har scoret.
De fører også 2-0 nu, anderson blev endda skiftet ud før scoring nummer 2 ;-(
Har så kun rooney fra utd (+ferguson som træner) heller ikke noget der enddnu ;-(
Har Bonera og kaka fra milan - ingen scoringer der og bonera har fået gult kort ;-(
[indsæt en masse tuderi/whining her)
Ellers en flot kamp af fck so far.
#125 filmz-grev_michal 19 år siden
#126 filmz-grev_michal 19 år siden
#127 Martindan 19 år siden
Hvordan føles det at blive kneppet i 90 min...
Hilaro piller jer.....
Drogba sænker jer...
og så vil jeg takke insideren for en total hygge aften og vi skal da helt sikkert se returen....
#128 dyg 19 år siden
#129 The Insider 19 år siden
Ronaldinho var ikke nær så god som en eneste af Chelseas mænd på banen, endda ikke engang 3.-keeper Hilario, som overraskede positivt - en smule fnidder her og der, men for det meste glimrende arbejde fra den ældre og ret uritinerede herre. Drogba var sgu fantastisk - eminent mål og fantastisk arbejde! Selv dommeren var forholdsvis dygtig, og han faldt sjældent for Barcelonas veltrænede skuespil (som der, som forventet, var talløse tilfælde af).
Sjovt, så stille der egentlig er blevet herinde, hva? :-) Håber ikke for mange af jer satsede på Barcelona-sejr, det lød det jo ellers til. Og tak i lige måde Martindan, det var sgu ganske hyggeligt! Jeg skal for øvrigt se optagelserne i morgen, skal nok vise sig at være skræmmende :-) Rock on!
#130 NightHawk 19 år siden
Jeg holdt så med Barcelona, som jeg altid har gjort af udenlanske hold ud over Manchester Utd og nu Sheffield Utd. Men jeg må erklære mig fuldstændig enig i din analyse af kampen og sejren var fuld fortjent til Chelsea.
Barcelona var en mega skuffelse i aften, hvor især Ronaldinho og Deco fumlede forvildet rundt. Tror jeg talte max. 2 gode afleveringer fra Ronaldinho i hele kampen.
For øvrigt så beviste 3 målmand Hilario fremragende, at al den snak der har været om, at det var en katastrofe at både Cech og Cudicini var ude, vist var temmelig hysterisk.
Syntes han gjorde det rigtigt godt og redede flot de 2,3 chancer Barcelona fik spillet sig frem til. Jeg tror roligt Chelsea fans kan læne sig tilbage og slappe af indtil en af de to andre vender tilbage. Hilario virker bestemt som en kvalificeret afløser i målet. :)