Gravatar

#131 wiseguy 19 år siden

Nu så jeg desværre kun det sidste kvarter af kampen Chelsea vs. Barca. Det var til gengæld de mest underholdende 15 minutters fodbold, jeg længe har set! Jeg synes de spillede i et helt fantastisk tempo og så er det bare sindssygt imponerende at se så mange kæmpe-stjerner samlet på én bane. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har set bolden decideret blive taget fra Ronaldinho så mange gange, han blev godt nok stækket gevaldigt!!
Et velfortjent tillykke til Chelsea og deres danske pressechef ”The Insider” aka ”The Chelsea-Dude”. Flot flot skue ud over banen til sidst med alle de blåhvide flag.
Håber at Chelsea nu har fået Barca mentalt i knæ, så Real kan få lov at gi’ dem en røvfuld i weekenden ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#132 filmz-grev_michal 19 år siden

Jeg holdte nu hverken med barca eller chelsea, havde dog forventet en barca sejr. Hatten af for chelsea og hilario - fortjent sejr.
Gravatar

#133 Martindan 19 år siden

hehe insider du må lige gi besked når du har set optagelserne... de var jo ren verdensklasse, om end guldet virkelig var der, da kameraet var slukket med en dyb analyse af tv3 :)

hilaro... verdens bedste keeper..... tredjebedste.....
for cryin' out loud......
Gravatar

#134 The Insider 19 år siden

Hehe, will do!
War. War never changes.
Gravatar

#135 wiseguy 19 år siden

Hæ Hæææ Real vs. Barca 2 - 0 :o) Fantastisk start på en uges ferie. Overvejer nu at tage en smuttur på arbejde i morgen tidlig, bare for at dekorere min kollegas kontor. Han er Barca fan og har haft det lidt for godt i vores indbyrdes hånefight de sidst to år!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#136 filmz-jonasgr 19 år siden

Og i amerikansk fodbold vandt Packers for en gangs skyld, wuhuu til Favre og co.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#137 dyg 19 år siden

#136 - Øv, havde Dolphins i picks :( Men dog kun til 14p
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#138 filmz-jonasgr 19 år siden

#137 Det spiller jeg så ikke, kun lidt odds en gang imellem. Jeg er heller ikke 100 % NFL freak, men har af en eller anden måde alligevel fået et lille forhold til Packers, måske fordi jeg på et tidspunkt overvejede et studieophold i Green Bay.

Ja og så har de jo legendariske Brett Favre.

Af de hold jeg har set spille (Green Bay viser de af naturlige grunde ikke), synes jeg at NY Giants har spillet helt fantastisk offensivt. Manning brødrene er i det hele taget spændende at følge.

Og nu er det også spændende at se om Morten Andersen når rekorden, det er da godt gjort at man i en alder af 46-47 år stadig er med på det plan, selv om han selvfølgelig "bare" skal sparke til bolden en gang imellem, men det får han så også mellem 40-50.000$ om ugen for.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#139 dyg 19 år siden

Jep, helt sikkert, bare synd at han brændte det FG lige før (sidder og ser kampen forskudt på zulu, så FY, ikke nævne resultatet).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#140 filmz-jonasgr 19 år siden

#140 Ja det er en spændende kamp. Jeg skal nok holde mund med resultatet.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: