Gravatar

#111 filmz-grev_michal 19 år siden

så er opstillingen kommet :-)

solskjær og fletcher starter på bænken.

ronaldo,giggs,scholes og carrick får midtbanen

saha/rooney i front. Jeg holder nu på en scoring af rooney som den første når nu fletcher starter ude.
Gravatar

#112 The Insider 19 år siden

#110, Ja, tænkte nok du ville fare i flint over "hulke" kommentaren

Jeg farer i flint? Hehe, hvor? Det er jo netop mig, som prøver at få dig ned på jorden, min ven :-) Og du kan da vel godt forstå, at man ikke ligefrem reagerer med kyshånd, når man bliver beskyldt for at hulke (endda når man ikke er sarkastisk, når man siger, at man billiger folks ærgerlige forventning til ens hold) - du slettede jo endda kommentaren :-) Og du behøver ikke at blæse det op ved at beklage så meget, det går sgu nok :-)
War. War never changes.
Gravatar

#113 filmz-grev_michal 19 år siden

preview fra uefa.com:

Welcome to Old Trafford where UEFA Champions League Group F leaders Manchester United FC look to continue their 100 per cent start to this season's campaign against the section's bottom team, FC København. The Danish champions are yet to pick up a point or find the net in their opening two fixtures in the pool.

Spillede fck ikke uafgjort i første kamp ? så burde de da have 1 point :-)
Gravatar

#114 The Insider 19 år siden

I ugevis stod der jo også på FIFA.com, at Danmark spillede 2-2 mod Portugal. Måske er de bare ikke så glade for os danskere? ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#115 dyg 19 år siden

#112 - Nu er det dig selv, der prøver på at "få mig ned på jorden", hvor jeg aldrig har været væk fra jorden. Jeg mente ikke min "hulke"-kommentar spor hårdt, og derfor skyndte jeg mig at fjerne den, så du ikke skulle nå at læse det, og føle dig stødt over det (hvilket ikke var meningen fra starten), men det lykkedes jo så bestemt ikke. Jeg beklager igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#116 The Insider 19 år siden

Lad os nu lade være med at blæse denne egentlig fuldstændig ligegyldige sag op, Nayze :-) Du tolkede tydeligvis mit indlæg forkert, hvilket egentlig slet ikke er uforståeligt - sarkasme er ofte umuligt at tyde på skrift, og jeg har det med at være sarkastisk :-) Men du følte dig tydeligvis irriteret (nok bare en smule) over min kommentar, hvorfor du beskrev mig som værende hulkende - naturligvis var jeg lidt ærgerlig over det, når nu jeg slet ikke mente, der var belæg for det, og fordi vi - på trods af vores fodbold uenigheder - plejer at være relativt (;-)) saglige overfor hinanden. Men jeg kan - som sagt - godt forstå misfortåelsen, og jeg er slet ikke stødt, men mest af alt forvirret :-)

Så hopper jeg tilbage til 3+ :-) Der skulle for øvrigt have været gult til Man Utd!
War. War never changes.
Gravatar

#117 filmz-grev_michal 19 år siden

ja bare de vinder med 3+ og barcelona med 2+ imorgen så er jeg tilfreds :-)

De 4375kr kunne være en god slat lommepenge til de første drinks i weekenden hehe
Gravatar

#118 The Insider 19 år siden

Jamen dog... foreløbigt har FCK leveret mere godt spil end i de første to kampe tilsammen. Tre ret gode chancer. Og de kæmper sgu meget godt.
War. War never changes.
Gravatar

#119 filmz-grev_michal 19 år siden

Ja de har faktisk præsteret mere end forventet den første halve time - godt kæmpet, tror nu bare det er et spørgsmål om hvornår der kommer hul på bylden ;)

ps: så er både porto og lyon også foran - har desværre ikke ramt nogen af målscorerne endnu øvøv
Gravatar

#120 The Insider 19 år siden

Wow! Glimrende målmandsspil!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: