#69, måske fordi Hr. ikke passer godt ind før 'The' :-) Men er du ikke selv med til at skabe netop det billede af Chelsea-fans? Du skriver, at vi er paranoide, uden at der har været belæg for det overhovdet herinde. Derudover har du heller ikke leveret et eneste link til et andet sted, hvor sådan noget er fundet sted. Hvorfor vil man absolut gerne tegne det billede? Jeg kan godt selv blive træt af visse Chelsea-fans selv, ja bestemt, og det har jeg også sagt før. Men det er lige så trættende at høre folk smække anklager i hovedet på én før pistolen overhovedet er lydt.
#70, hvorfor skulle han nærmest også få knæet ned i jordhøjde, hvis han prøver at styre uden om Cech? Og et endnu bedre spørgsmål: Hvorfor har Hunt endnu ikke kortlagt, hvordan hele affæren kunne finde sted? Der kan godt være tale om et uheld, det er stadigvæk svært at se.
#71 - jamen, det er skam dig selv, der tager det personligt ;) har aldrig nævnt dig, du blander dig selv ind i sagen..
Jeg nævner den fraktion af chelsea-fans, som altid skaber sig, når noget går imod chelsea.. Hvis du vil se eksempler på det, så beder jeg dig blot tage et minut på fmdanmark.dk, brug søgefunktionen til venstre, og søg på chelsea..
Synes faktisk det er lidt skægt, at du føler dig så stødt ? :P
TILLÆG: Som jeg ser hændelsen (med mine neutrale øjne) kommer en proffesionel fodboldspiller i fuld fart mod en bold, ser målmanden gå ned efter den, og prøver at trække venstre om ham. Grundet keeperens ligeledes fart, når angriberen ikke væk, og skaden sker.. Det kunne have været hvilke som helst to spillere..
Bed mig i øvrigt ikke om at forklare tyngdeloven eller Hunt's fysiologiske opbygning, dertil var min deltagen i fysik-timerne i folkeskolen for kortvarig. Jeg ser bare bevægelsen som meget naturlig ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Ja, det er jo faktisk hylende morsomt. Du kunne så måske være lidt mere præcis i din kritik, så du ikke behøver forsvare dig bagefter. Nu skal vi til at høre på de paranoide chelsea-fans - kan du så ikke lige være sød at vise over for lille, stødte mig, hvor i din kommentar, det bliver gjort klart, at du kun taler om blot en fraktion af fans og ikke den almene? :-)
Jeg kan garanteret også finde talløse links til steder, hvor Chelsea-fans bliver verbalt tæsket sønder og sammen med og uden belæg, ligesom man kan finde kommentarer fra Chelsea-fans, der ligeledes brokker sig både med og uden belæg, så afgjort. Jeg synes bare, det er lidt kedeligt, at forfalde til klicheer.
Jeg nægter at komme ud i endnu et ligegyldigt verbalt håndgemæng med en fodboldentusiast, som er uenig med mig :-) Men du lægger da i hvert fald bestemt ikke op til, at paranoide Chelsea-fans er en minoritet - faktisk nævner du overhovedet ikke andre typer i første omgang, og som sagt er det det første, du starter ud med at sige, før der endda overhovedet har været belæg for det netop herinde. Og så tror jeg sgu, jeg smutter videre :-)
Nu interesserer jeg mig ikke stort for fodbold og forvildede mig lige herind. Men efter at have læst lidt, så har jeg set klippene af uheldet og personligt fatter jeg ikke mandens løbebane. Hvem fanden vil gå ned i knæ, når der er rigelig med tid til at manøvrere udenom eller hoppe over manden? Jeg vil kalde det et "ekstremt professionelt uheld".
Men igen. Det er én mening.
PS: Jeg er ikke Chelsea fan. Liverpool fan siden 70'erne, men totalt ligeglad med om de taber eller vinder en kamp :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har ikke nærlæst jeres lange diskution, (orker det ikke) men blot set klippet i # 58 og så skimmet løst på de sidste par indlæg.
Jeg kan nu ikke rigtigt forstå, at nogen mener at det sku' være med vilje, at Reading angriberen knalder knæet i hovedet på Cech. Utallige gange har man da set folk smadre ind i hinanden på samme måde. Den slags sker jo og angriberen skal jo følge chancen helt til dørs.
Jeg kan kun tolke det som hændeligt uheld.
Da Chelsea's anden målmand blir nedlagt, er jeg lidt mere i tvivl. Ku' godt se ud som om Reading spilleren kaster sig umotiveret frem. På den anden side så springer han, syntes jeg, før målmanden og derfor er sammenstødet uundgåeligt.
Er heller ikke Chelsea fan. Har i lang tid holdt med Manchester United, men de sidste par år er jeg gået mere i den anden grøft og har lagt hjertet i Sheffield United, uden dog på nogen måde at være fanatisk fan af dem.
PS : Mht. til dansk fodbold er jeg die hard Herfølge fan. Har fulgt klubben lige siden de i sin tid rykkede op i superligaen med Ole Mørk og jeg gik senere i jubelrus i 2000, da DM blev sikret for næsen af Brøndby.
Kan godt være de ikke er et specielt farvestrålende eller fatastisk spillede hold. Men jeg er vild med den oldschool fighting spirit, der hænger over spillerne og det hyggelige lille stadion :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Hehe synes det er lidt komisk med den Chelsea debat. Min oplevelse af mange Chelsea fans er også at de går i forsvarsposition over den kritik og polemik i almindelighed, der altid vil være mod storklubber. Den var der også mod Man Utd og Juve, ligesom den altid har været der mod Real Madrid og Barcelona. Mourinho, som jeg iøvrigt mener er en fremragende manager, har gjort sit til at hidse debatter op i tide og utide - derfor i bund og grund må Chelsea (og fans) finde sig i hvordan det nu er blevet. Jeg er ked af at sige det: Der er gået "never cry wolf" i den, folk gider simpelhen ikke at høre mere på Mourinho og klynkende Chelsea fans. :)
Omvendt jeg godt følge hvor irriterende det må være at høre på anklager hele tiden, men det kan jeg egentlig ikke se noget nyt i - sådan er det for det meste fans imellem.
Nu har jeg set klip fra kampen og jeg er ikke i tvivl. De fleste angribere plejer nu at undgå direkte kontakt målmanden ved eksempelvis at springe over eller skifte løbebane. Hunt tonser lige frem og i stedet for at ændre kurs eller undvige, sænker han benet/knæet og *crunch*. Det var sikkert ikke meningen at give Cech kraniebrud, men jeg ser det klart som en komplet hjernedød og unødvendig svinestreg a la Roy Keane. Hunt får ikke nogen mild omgang næste gang han spiller mod Chelsea, that's for sure, hvilket er jo lige så latterligt.
#71 The Insider 19 år siden
#70, hvorfor skulle han nærmest også få knæet ned i jordhøjde, hvis han prøver at styre uden om Cech? Og et endnu bedre spørgsmål: Hvorfor har Hunt endnu ikke kortlagt, hvordan hele affæren kunne finde sted? Der kan godt være tale om et uheld, det er stadigvæk svært at se.
#72 HonoDelLoce 19 år siden
Jeg nævner den fraktion af chelsea-fans, som altid skaber sig, når noget går imod chelsea.. Hvis du vil se eksempler på det, så beder jeg dig blot tage et minut på fmdanmark.dk, brug søgefunktionen til venstre, og søg på chelsea..
Synes faktisk det er lidt skægt, at du føler dig så stødt ? :P
TILLÆG: Som jeg ser hændelsen (med mine neutrale øjne) kommer en proffesionel fodboldspiller i fuld fart mod en bold, ser målmanden gå ned efter den, og prøver at trække venstre om ham. Grundet keeperens ligeledes fart, når angriberen ikke væk, og skaden sker.. Det kunne have været hvilke som helst to spillere..
Bed mig i øvrigt ikke om at forklare tyngdeloven eller Hunt's fysiologiske opbygning, dertil var min deltagen i fysik-timerne i folkeskolen for kortvarig. Jeg ser bare bevægelsen som meget naturlig ;)
#73 The Insider 19 år siden
Jeg kan garanteret også finde talløse links til steder, hvor Chelsea-fans bliver verbalt tæsket sønder og sammen med og uden belæg, ligesom man kan finde kommentarer fra Chelsea-fans, der ligeledes brokker sig både med og uden belæg, så afgjort. Jeg synes bare, det er lidt kedeligt, at forfalde til klicheer.
#74 HonoDelLoce 19 år siden
Hvor i denne sætning står der, at alle chelsea-fans er sådan?
Jeg behøver jo på ingen måde at forsvare mig, det er et frit land og et frit forum, hvor enhver kan ytre sin mening..
Jeg forklarer mig dog gerne, så du kan se, at det ikke var for at støde netop dig, eller alle andre chelsea-fans..
#75 The Insider 19 år siden
#76 HonoDelLoce 19 år siden
#77 filmz-Bruce 19 år siden
Men igen. Det er én mening.
PS: Jeg er ikke Chelsea fan. Liverpool fan siden 70'erne, men totalt ligeglad med om de taber eller vinder en kamp :)
#78 NightHawk 19 år siden
Jeg kan nu ikke rigtigt forstå, at nogen mener at det sku' være med vilje, at Reading angriberen knalder knæet i hovedet på Cech. Utallige gange har man da set folk smadre ind i hinanden på samme måde. Den slags sker jo og angriberen skal jo følge chancen helt til dørs.
Jeg kan kun tolke det som hændeligt uheld.
Da Chelsea's anden målmand blir nedlagt, er jeg lidt mere i tvivl. Ku' godt se ud som om Reading spilleren kaster sig umotiveret frem. På den anden side så springer han, syntes jeg, før målmanden og derfor er sammenstødet uundgåeligt.
Er heller ikke Chelsea fan. Har i lang tid holdt med Manchester United, men de sidste par år er jeg gået mere i den anden grøft og har lagt hjertet i Sheffield United, uden dog på nogen måde at være fanatisk fan af dem.
PS : Mht. til dansk fodbold er jeg die hard Herfølge fan. Har fulgt klubben lige siden de i sin tid rykkede op i superligaen med Ole Mørk og jeg gik senere i jubelrus i 2000, da DM blev sikret for næsen af Brøndby.
Kan godt være de ikke er et specielt farvestrålende eller fatastisk spillede hold. Men jeg er vild med den oldschool fighting spirit, der hænger over spillerne og det hyggelige lille stadion :)
#79 HonoDelLoce 19 år siden
#80 dolphinfriendly 19 år siden
Omvendt jeg godt følge hvor irriterende det må være at høre på anklager hele tiden, men det kan jeg egentlig ikke se noget nyt i - sådan er det for det meste fans imellem.
Nu har jeg set klip fra kampen og jeg er ikke i tvivl. De fleste angribere plejer nu at undgå direkte kontakt målmanden ved eksempelvis at springe over eller skifte løbebane. Hunt tonser lige frem og i stedet for at ændre kurs eller undvige, sænker han benet/knæet og *crunch*. Det var sikkert ikke meningen at give Cech kraniebrud, men jeg ser det klart som en komplet hjernedød og unødvendig svinestreg a la Roy Keane. Hunt får ikke nogen mild omgang næste gang han spiller mod Chelsea, that's for sure, hvilket er jo lige så latterligt.