Gravatar

#61 filmz-Kadann 19 år siden

#59 -

Oh man, det er lige så man får det skidt.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#62 The Insider 19 år siden

Tusind tak for linket NayZe, dejligt at kunne se det. Ja, Cudicini ser bestemt ud til at være et uheld, men det har jeg egentlig også hele tiden været overbevist om. Damn, det ser ud til at have gjort ondt. Men Cech... det er et fuldstændig åndsvagt løb Hunt laver. Det er fuldstændig unødvendigt, og han kunne klart have undgået Cech. Sikke et svin, lige ud.
War. War never changes.
Gravatar

#63 The Insider 19 år siden

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/c...

Cech sandsynligvis ude et helt år. Ellers kan hans skade hurtigt have dødelige konsekvenser. FA, det er på tide at træde i karakter.
"Men det var garanteret ikke med vilje! Nu må I altså lige slappe HELT af Chelsea-fans, indtil serien er blevet taget op!"
Fair nok. Men den challenge var akavet og dybt, dybt unødvendig. Fy for dælen.
War. War never changes.
Gravatar

#64 tiny 19 år siden

# 59

Av av av.
Så det i sportsnyhederne i morges. Da lægen var henne og mærke var de tre mand til at holde ham nede. Puha....
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#65 rasser 19 år siden

[url= bedre vinkel på Cechs uheld[/url]

Jeg er sgu svært i tvivl når man ser de her billeder. Det ligner mest af alt at Hunt snubler og dermed ved et uheld får knæet ned i den "forkerte" højde. Men det er jo ikke til at vide om det var bevidst eller ej. Det kan det jo have været, men jeg håber det ikke.

Uanset, så tror jeg ikke Hunt kan straffes af FA, da billederne ikke er entydige nok. Mourinho har udtalt at man burde se på hændelsen ligesom man gjorde på Thatcher-Mendes hændelsen, men problemer er bare at det imho ikke er "clear-cut" at Hunt går efter at skade ham.
Gravatar

#66 HonoDelLoce 19 år siden

Åh nej <---

Nu skal vi til at høre på de paranoide chelsea-fans og mourinho-tilhængere igen..

Iiiiih, i er altså også bare alle sammen efter os

Nu har jeg jo så fået set hændelsen, og vil sige, at ganske vidst var løbet ikke nødvendigt, men ét, som 9 ud af 10 angribere ville have lavet, for at håbe på det bedste..

At han så rammer Cech i hovedet med knæet ser jeg 100% som et uheld, og ser ud til, at FA er enig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#67 The Insider 19 år siden

Det er stadigvæk ikke 110% klart at se, men der er no way at 9 ud af 10 af verdens angribere ville gå efter sådan en bold. Så ville vi godt nok have mange målmænd på hospitalet verden over. Den er fuldstændig umulig at nå, og der er ingen grund til at gå så hårdt til den overhovedet - selv hvis han havde været hurtig på den, skulle han have losset den hårdt ud af Cechs hænder, hvilket just heller ikke ville have været efter reglementet.

Du kan sige hvad du vil, hr. honodelloce, men havde situationen vitterligt været reversed, så havde spilleren fået rødt kort og en lang dom. Uden tvivl, desværre. Som den Chelsea-fjendtlige nyhed endda også slår fast (og som også er rapporteret andetsteds) bad dommeren endda Cech om at kravle ud - manden som faktisk meget vel kunne være blevet slået ihjel af den hensynsløse challenge. Derudover har bold.dk altid været en af de mest ubrugelige kilder på nettet (de bruger f.eks. ofte artikler fra The Sun, som er berygtede for deres forkærlighed for fiktion), og eftersom man ikke har set skyggen af det, som står, hos bl.a. BBC, tager jeg det foreløbigt lige med et gran salt :-)

Der er ingen tvivl om, at manden ikke har ønsket at forvolde Cech den enorme harme, som han har. Men flere eksperter fortalte også BBC, at det sagtens kunne have været meningen, at han lige ville 'puffe' til Cech, for at gøre opmærksom på, at han var der. Sød gestus. Og honodelloce, vi har allerede haft en diskussion om folk, der skyder gråspurve med kanoner (i dette tilfælde: ævler løs om Chelsea-fans på en negativ facon uden egentlig incentive - hvorfor skal du f.eks. pludselig anklage os for at være paranoide, er det lutter ønsketænkning?). Den finder du lidt længere oppe. Hvorfor fanden skal man da også altid være i forsvarsposition hele tiden, kan vi ikke tale sammen uden at ty til den slags?
War. War never changes.
Gravatar

#68 The Insider 19 år siden

...ærlig talt, hvorfor fanden kommer hans knæ derned? Meget interessant at se fra den nye vinkel, og interessant at Hunt overhovedet ikke har beskrevet uheldet, og hvordan det overhovedet kunne lade sig gøre, men blot at det var et uheld.

(jaja, kald mig blot paranoid, hvis det virkelig får jer til at få det bedre med jer selv)
War. War never changes.
Gravatar

#69 HonoDelLoce 19 år siden

#67 - fordi jeg er mere end almindeligt godt træt af Chelsea-fans (og spillere/trænere/manager) der mener, at hele verden er efter dem.. I øvrigt skriver jeg ikke, at alle Chelsea-fans er sådan.. Skriver blot, at det er de fans, der er sådan, vi nu skal til at høre på.. Og jo, de fans er der fandme mange af, Hr The Insider.. (Ser det ikke vildt dumt ud at skrive Hr. foran et nick??)

Og jo, jeg mener alvorligt, at 9/10 ville være gået efter den.. 8/9 ville så have forsøgt at hoppe over Cech, men det er en anden sag.. I øvrigt begynder Hunt også at sætte farten ned, og trække til venstre, da han ser Cech.. Især nemt at se i den langsomme gengivelse af hændelsen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#70 HonoDelLoce 19 år siden

#68 - som jeg ser det, er det ret tydeligt, at han forsøger at trække uden om Cech, og derfor får sit knæ i en lav position..

Skriv ny kommentar: