Gravatar

#21 dyg 19 år siden

Nej, men det er sgu ikke altid til lige at finde routerens nummer :] Og kender de lige umiddelbart routerens password, jeg aner f.eks. ingenting om hvor jeg skulle finde min routers password, hvis jeg pludseligt glemte det (har det originale endnu).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#22 filmz-sanjo 19 år siden

basic password på alle de router jeg har haft, har bare været admin
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#23 dyg 19 år siden

#22 - Ja, basic.. Det hjælper jo nok ikke meget her.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#24 Kalle Ferm 19 år siden

Jeg har spillet en hel del siden patchen kom, og har absolut intet mærket til fejl overhovedet.

Elsker det spil. :) Får snart min mount.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#25 lagoni 19 år siden

Egentlig ret irrelevant, men snakkede i går med en veninde og fortalte at min kæreste spillede WoW. Det forstod hun slet ikke, hun ville aldrig være sammen med en der spillede computer, det sku' han da slet ikke bruge sin tid på. Kunne ikke lade være med at tænke på dette :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#26 filmz-grev_michal 19 år siden

Har aldrig spillet wow og kommer aldrig til det - ikke min kop the - men netværksspil/opsætning er jo ret ens uanset spil ;-)
Gravatar

#27 filmz-herskegut 19 år siden

Noget du også kunne gøre, var at få dem til at installere hamachi, en gratis vpn klient, så kan de bare lave local games over det.
Bruger jeg selv da det er meget nemmere :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#28 McPeter 19 år siden

#25 - ROFL! haha ja der er mange gode derinde...

Har lige fået installeret WoW i går aftes, samt downloaded patch 1.12 på 450MB og patch 2.0.1 på 690MB. Det tog alligevel lige et øjeblik at downloade, men nu har jeg gemt filerne til en anden gang...

Nåede så ikke at få spillet så meget så er nu lvl5, men skal til og igang igen nu...

Spiller iøvrigt på Dentarg serveren...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#29 filmz-sanjo 19 år siden

Hvilken character har du lavet? Startede også igen i dag, efter en lang pause. Skal se nogen af de ændringer der er kommet.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#30 filmz-saku 19 år siden

mmmmmm hamachi sashimi :D det er jo en af mine favoritter

Skriv ny kommentar: