#259 - Jeg skyndte mig også lige at gøre køleskabet rent, inden kæresten kommer hjem. Jeg er ikke helt sikker på, at hun ville have godtaget en "men skat, jorden skulle jo alligevel gå under"-undskyldning. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Der ser ud til at være lidt forvirring omkring forløbet. Flere sider, jeg har tjekket op på, skriver, at dommedag først er planlagt til den 21/10. Den 21/5 skulle til gengæld være datoen for "bortrykkelsen" (the rapture), hvor de rettroende futter direkte til himmels, mens vi andre så skal sidde og trille tommelfingre til oktober.
Nogen der er blevet hentet/ mangler nogen? Hvem har vi ikke hørt fra i dag?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#262 Det lyder som ren science/fiktion. Skulle der så også kommet et rumskib og suge dem op.
Omvendt kan jeg da godt forstå hvis der er mange af de "rettroende" som lige pludselig afgår ved døden. De har jo ikke meget andet at gøre, siden de har givet afkald på alt andet.
#261 Thomsen 13 år siden
#262 Thomsen 13 år siden
Nogen der er blevet hentet/ mangler nogen? Hvem har vi ikke hørt fra i dag?
#263 Slettet Bruger [3578151381] 13 år siden
Omvendt kan jeg da godt forstå hvis der er mange af de "rettroende" som lige pludselig afgår ved døden. De har jo ikke meget andet at gøre, siden de har givet afkald på alt andet.
#264 Bruce 13 år siden
#265 Thomsen 13 år siden
Altså nu har jeg jo ikke indsigt i de nærmere teknikaliteter, men det er i hvert fald tilsyneladende det, der sker i KNOWING.
#266 gi-jones 13 år siden
#267 Patriarch 13 år siden
Der sker det jeg beskriver i #242. Count on it.
#268 Riqon 13 år siden
#269 gi-jones 13 år siden
#270 Collateral 13 år siden
(Gjorde vi sikkert meget tidligere, men nu er det den 22. :D)