Gravatar

#271 IK 13 år siden

WE ARE ALIVE!
Gravatar

#272 Muldgraver 13 år siden

Riqon er dog blevet bort*puff*et. Nu er det så op til os andre at angre og omvende os, så vi kan nå nattoget inden 21. oktober.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#273 Nicki52 13 år siden

YES - Transformers og Harry Potter har premiere inden dommedag. Men de må gerne skynde sig med Hobbitten, så vi kan nå det.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#274 gi-jones 13 år siden

Tja. Der er åbenbart i hvert fald én som er forsvundet fra jordens overflade:

http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-13489641
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#275 Bruce 13 år siden

The Washington Post reported that suicide prevention hotlines were set up in case believers fell into depression after the apocalypse failed to happen.

LOL
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#276 Riqon 13 år siden

It's easy to mock them. But you can go kick puppies, too. But why?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#277 Patriarch 13 år siden

Agreed. Don't kick puppies!

Apropos alt snakken om "split brain" "kognitiv dissonans" og hvorvidt religion og videnskab hænger sammen. Jeg talte med en i dag som havde en muslims veninde - en ingeniør. Hun mener at vi mennesker har forskellig hudfarve, og er skabt sådan, fordi vi kommer fra jord - og jord har forskellig farve. Hvorfor? Fordi det står i Koranen (har ikke tjekket - jeg gengiver bare hendes ord).

Denne kvinde er videnskabeligt uddannet og evner uden problemer samtidig at mener ovenstående. Det er det jeg mener når jeg siger at man sagtens kan tage sin religion meget bogstaveligt, samtidig med at man er videnskabeligt orienteret - til trods for at de to unægteligt (i hendes tilfælde) er inkompatible. Hun mener i øvrigt at utroskab hos en mand er kvindes (læs konens) skyld. Det er sgu noget af en byrde.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#278 Bruce 13 år siden

#277 Jeg kan til hver en tid give dig ret i, at der er masser af tilfælde af "split brain", bl.a. i det tilfælde du nævner. Men jeg vil også mene, at det er en gradskala fra 1-100, som går fra det jeg selv opfatter som "sømløs samspil", til "rablende vanvid" :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#279 Patriarch 13 år siden

Ja. Det harmonerer fint at mene at Jesus sagde nogle fornuftige ting og samtidig være videnskabelig :)

Ej, jeg er enig et godt stykke af vejen.

Efter at have genlæst mit indlæg, kan jeg se at man laver en del flere tastefejl når man har en syg datter der piver mens sønnen har en kammerat på besøg - shit :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#280 gi-jones 13 år siden

Men i al vores sympati for de stakkels godtroende tosser, der nu har brugt alle deres penge og sat alt deres håb til på det her projekt, skal vi ikke glemme at der sidder én og sikkert flere "bagmænd" et sted, hvis handlinger på ingen måde kan undskyldes. Om de har tjent på det, eller om de virkeligt troede på det selv, ændrer ikke ved at de igennem deres uvidenhed og/eller kynisme har smadret en masse menneskers liv.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: