Mht. restaurant og den slags, er det noget der hører fremtiden til. Imperiet skal bygges fra bunden!!!
Der kommer dog specialpølser, da jeg har kontakter til en slagter, der laver nogle fucking gode kålpølser. Det er ikke i alles smag, men dem der kan lide det, kan så stå med sådan en fed én med en god omgang lædervest omkring.
Glæder mig mest til duften fra det kar med nissearme, det dufter fantastisk, når man skubber kistelåget op..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Der kommer dog specialpølser, da jeg har kontakter til en slagter, der laver nogle fucking gode kålpølser. Det er ikke i alles smag, men dem der kan lide det, kan så stå med sådan en fed én med en god omgang lædervest omkring.
Uhhh, kålpølser er mums. Et af de bedste elementer ved nytårsmenuen. Hvis lædervest er lig med bacon, må det blive en ved første smagning ret besynderlig oplevelse. Så vil jeg da i hvert fald håbe jeg husker at stoppe forbi din biks, dersom jeg en dag skulle få muligheden.
Det bliver nok i Vejen, så Vejle will do you no good ;)
Nu har jeg taget første skridt, og tilmeldt både Obersten og jeg selv til Alment Fødevarehygiejnekursus på AMU pr. 18.10. Det koster kun 371,- så det er da til at overse.. Det er lovpligtigt og tager 3 dage.
Dette ligesåmeget for at holde mig selv i ilden.
Haha, så læste jeg forkert et sted... Ville da være lidt nitten at rende Vejle rundt op til flere gange for blot at måtte give op. Vejen it is then.
I øvrigt: Stor respekt for dit skift, og din vilje til at ville få noget godt ud af din situation, ligesom du ikke er gået på kompromis selvom firmaet var. Vældig opmuntrende, faktisk. Pøj pøj med forberedelserne :)
#36 Det kan jeg selv bekrfæfte at det er lovpligtet det fik vi at vide i mandags :) men alligvel skal jeg have 4 måneders hygiejne timer fordi jeg ikke har noget bevis :(, men det er sgu nogen ret underholdene timer og vi får tingene at vide ret klart og på en spændende måde så selv jeg lytter efter og forstår det. Men fedt at høre at i har tilmeldt jer til kurset.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det er nok fordi du er igang med en uddannelse, der centrere sig om mad, at dit tager længere tid. Det (kunne jeg forestille mig) er vel en del af uddannelsen? Jeg glæder mig helt til at sidde lidt på skolebænken igen. Det er godt nok mange år siden jeg har modtaget undervisning :)
#31 davenport 14 år siden
Mht. restaurant og den slags, er det noget der hører fremtiden til. Imperiet skal bygges fra bunden!!!
Glæder mig mest til duften fra det kar med nissearme, det dufter fantastisk, når man skubber kistelåget op..
#32 filmz-Utyske 14 år siden
#33 Muldgraver 14 år siden
Uhhh, kålpølser er mums. Et af de bedste elementer ved nytårsmenuen. Hvis lædervest er lig med bacon, må det blive en ved første smagning ret besynderlig oplevelse. Så vil jeg da i hvert fald håbe jeg husker at stoppe forbi din biks, dersom jeg en dag skulle få muligheden.
#34 davenport 14 år siden
#35 Muldgraver 14 år siden
#36 davenport 14 år siden
Nu har jeg taget første skridt, og tilmeldt både Obersten og jeg selv til Alment Fødevarehygiejnekursus på AMU pr. 18.10. Det koster kun 371,- så det er da til at overse.. Det er lovpligtigt og tager 3 dage.
Dette ligesåmeget for at holde mig selv i ilden.
#37 Muldgraver 14 år siden
I øvrigt: Stor respekt for dit skift, og din vilje til at ville få noget godt ud af din situation, ligesom du ikke er gået på kompromis selvom firmaet var. Vældig opmuntrende, faktisk. Pøj pøj med forberedelserne :)
#38 MOVIE1000 14 år siden
#39 davenport 14 år siden
Jeg glæder mig helt til at sidde lidt på skolebænken igen. Det er godt nok mange år siden jeg har modtaget undervisning :)
#40 gi-jones 14 år siden