Gravatar

#111 filmz-grev_michal 19 år siden

det er ingen hemmelighed jeg ikke tror særlig meget på england - og de 2 første kampe har på ingen måde bevist det modsatte.

Individuelt er de langt bedre end det svenske mandskab det er der ingen tvivl om, men som landshold har de haft problemer i mange år.

Tror det bliver en meget tæt kamp, england er mere defensiv end de tidligere har været og sverige er et defensivt hold - så det bliver nok ikke ligefrem en målfest :)

uafgjort eller en smal sejr til england virker mest oplagt.

Glæder mig til at se portugal idag som jeg har forventet som små outsidere til titlen. Nu er deco også klar igen :-)
Gravatar

#112 The Insider 19 år siden

Deco: Min nemesis, det største svin på denne jord.
War. War never changes.
Gravatar

#113 filmz-yoshimura 19 år siden

#110 Vi må jo bare vente og se, hvad udfaldet af deres indbyrdes opgør bliver. Jeg tror på en smal sejr til Sverige (2-1) i kraft af deres bedre organisation og stærkere offensiv.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#114 The Insider 19 år siden

Med Zlatan skadet har de ikke nogen bedre offensiv. Havde England haft en ordentlig manager var Sverige blevet fuldstændig udraderet med englændernes nuværende hold. Men jeg satser på en uafgjort. Men hvis Tyskland vinder over Ecuador vil England nok heller ikke have noget imod at tage det roligt og måske endda tabe ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#115 filmz-jonasgr 19 år siden

#114 Når Lampard og Gerrard lærer at spille med hinanden og ikke mod hinanden, så er England's hold rigtigt stærkt. Det nytter ikke at have et godt spillermateriale, hvis holdet ikke kan spille sammen.

Jeg synes at Lampard og Gerrard ligner meget hinanden. Jeg vil dog personligt foretrække Gerrard. På deres klubhold er de begge to vant til at spillet er bygget op om dem. På landsholdet virker det derfor som om, at deres roller ikke er klart fordelt. Jeg ville nok lægge Lampard længere frem på banen og så Gerrard som en slags defensiv midtbane (med de dybdeløb og fremryk han er så stærk til), men det er jo altid nemt at være så klog.

Det er meget sværere i virkeligheden.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#116 The Insider 19 år siden

Synes faktisk ikke de to har fungeret dårligt sammen til VM indtil videre. Det er slet ikke hos dem, at hovedproblemet ligger. Og Gerrard bliver i forvejen presset lidt mere frem på banen (han er også bedre til den position, end Lampard vil være). I kampen mod Ungarn lige inden VM fik han endda nummer 9 på ryggen og lå lige bag Owen. De to i samme kæde er besværligt, ja, men synes nu man er kommet nogenlunde uden om det problem her til VM.
War. War never changes.
Gravatar

#117 ks 19 år siden

Jeg er nu meget enig med The Insider og tror, at langt størstedelen af England's meget svage spil kan tilskrives verdens mest overvurderede træner Hr. Sven Göran Erikson, og læste for noget tid siden, at han var på tale i Real Madrid? Det da perfekt, så kan han tage derned og give dem det sidste nådestød så Barcelona endegyldigt kan sætte sig på tronen, hehe. Ej, spøg til side - Sven Erikson's England opstilling er helt hen i vejret, og generelt synes jeg, at spillerne ser forvirrede og usikre ud. Erikson har i mange år levet på et rigtig godt rygte, selvom han i bund og grund er en utrolig middelmådig træner.

yoshimura: Hvordan kan du overhovedet sige, at Sverige har en bedre midtbane en England? Sådan en udtalelse chokerer mig sgu direkte. Hvis vi tager dem spiller for spiller. Venstre fløj, Ljungberg (Sverige's måske bedste midtbanespiller) overfor Joe Cole, okay - de er måske på samme niveau. Højre fløj, David Beckham overfor Wilhelmson: Okay, Wilhelmson er en af de positive overraskelser på fløjen, han er både hurtigere og mere driblestærk end Beckham, men han slår på ingen måde et indlæg direkte ind i panden på angriberne som Beckham gør. Desuden vidste sidste England kamp, at Aaron Lennon er en eksplosiv højre fløj, der sagtens kan tage over der hvis nødvendigt. De centrale pladser er så besat hos England af verdens måske bedste centrale midtbanespillere, Lampard og Gerrard, mens Sverige har.. Kâllstrôm og Linderoth. Lampard og Gerrard har ikke fået det til at fungere, men det tror jeg nu primært er Erikson's skyld (han burde indsætte end defensiv midtbanespiller og dermed fjerne noget af den tunge defensive byrde fra Lampard og Gerrard, men uanset hvad - så er England's midtbane da spiller-for-spiller Sverige utrolig overlegen, og hvis de havde havde en ordentlig træner tror jeg, ligesom The Insider, at Sverige ville blive ren walk-over.

Derudover vil jeg gerne lige påpege, at Michael Owen da bestemt ikke er over sidste salgsdato. Hvor meget føler du egentlig med? Manden har lige været ude i 4 måneder med en skade, og før den skade scorede han masser af mål i Newcastle. Han har måske mistet lidt af sin hurtighed, hvilket er meget naturligt, men hans instinkt og skarphed er helt intakt.
Gravatar

#118 El vez 19 år siden

Det ændrer vel ikke på at England stadig ikke har spillet særligt overbevisende i de to første kampe - jeg vil mene de var særdeles heldige mod Paraguay. Uanset årsagen til deres jævne spil, vil jeg også mene at de er stærkt overvurderede og jeg tvivler stærkt på at de kommer til at vinde VM.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#119 filmz-yoshimura 19 år siden

#117 Jeg mente nu udelukkende de offensive kræfter på Sveriges midtbane, primært Ljungberg og Källström. Der er ingen tvivl om, at Gerrard og Lampard er bedre end Sveriges centrale midtbane (uanset om de så fungerer godt sammen eller ej).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#120 Guts 19 år siden

Så vandt mit hold Ghana sateme 2-0 over Tjekkiet!!!!
Den havde jeg ikke set komme! NICE!!!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: