Jeg trak da også på smilebåndet ind imellem... men jeg synes det er uhædeligt og uredeligt at invitere nogen ind på et falsk grundlag, for så bare at give dem en sviner.
Helt falsk var grundlaget jo ikke. De nåede både at tale om hendes film og parfume, noget man alligevel ikke kan bruge mere end nogle få sekunder på ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
- svinet der stjal min cykel i forgårs (you do not fuck with another man's vehicle) - according to jim - scientology - dr. phil - remakes af film, der er gode som de er - oscar uddelingerne - tv3 og mtv (same shit, different channel) - folk der tror at tyggegummi få dem til at se nochalant ud - popsmarte fyre i alt for stramme bukser - prætentiøse unge mennesker med deres laptops på trendy caféer - intolerance overfor homoseksualitet - racisme - konspirationsteorier (give me a fucking break) - pigebander - voldtægtsforbydere, pædofile og forældre der gør skade på deres børn
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
#111 Benway 18 år siden
#112 Patriarch 18 år siden
#113 Yoda 18 år siden
#114 filmz-bullettooth 18 år siden
#115 filmz-michaell 18 år siden
- svinet der stjal min cykel i forgårs (you do not fuck with another man's vehicle)
- according to jim
- scientology
- dr. phil
- remakes af film, der er gode som de er
- oscar uddelingerne
- tv3 og mtv (same shit, different channel)
- folk der tror at tyggegummi få dem til at se nochalant ud
- popsmarte fyre i alt for stramme bukser
- prætentiøse unge mennesker med deres laptops på trendy caféer
- intolerance overfor homoseksualitet
- racisme
- konspirationsteorier (give me a fucking break)
- pigebander
- voldtægtsforbydere, pædofile og forældre der gør skade på deres børn
#116 filmz-DocDoom 18 år siden
http://www.bt.dk/article/20071004/sport08/71004029...
Den kunne jeg da godt tænke mig filmatiseret på Kanal Kbh.!
#117 filmz-Bruce 18 år siden
#118 filmz-michaell 18 år siden
#119 filmz-Bruce 18 år siden
#120 SpielbergFreak 18 år siden
Lige mine ord!