Oh my… jeg vidste ikke det var så meget had på forummet :)
Jeg hader: • paparazzier og sladderblade • mediernes overdrevne dyrkning af idolers privatliv (især i USA) • når nogen per automatik hader Lars von Trier, Björk og andre kunstnere pga. deres image i offentligheden (som f.eks. underlige, provokerende, kontroversielle mm) i stedet for at bedømme dem på deres kunst
Jeg hader desuden: • krig i Guds navn • når religion fostrer uvidenhed og tro bruges til at overtrumfe ethvert logisk argument • når nogen prøver at påtvinge sin religion og morale på andre • religiøse kulter, der tvinger deres medlemmer til at ofre deres penge, familie – ja, endda deres liv • folk, der påstår at have overnaturlige kræfter, for at kunne franarre godtroende mennesker deres penge, ved at give dem falsk håb (som f.eks. Sylvia Browne).
(for the record hader jeg ikke religion som sådan. Jeg mener bare, at det bør være en personlig sag, hvad man vælger at tro på og hvilke religiøse retningslinjer, man vælger at følge.)
#121 Notional 18 år siden
#117 Hader tanken om Bruce i tennispigetøj til 13 årige.
#122 filmz-bullettooth 18 år siden
#123 Patriarch 18 år siden
#124 filmz-Bruce 18 år siden
#125 Patriarch 18 år siden
#126 filmz-bullettooth 18 år siden
og forresten hader jeg også min græsplæne...den er provokerende langhåret.
#127 filmz-ataris 18 år siden
Jeg hader:
• paparazzier og sladderblade
• mediernes overdrevne dyrkning af idolers privatliv (især i USA)
• når nogen per automatik hader Lars von Trier, Björk og andre kunstnere pga. deres image i offentligheden (som f.eks. underlige, provokerende, kontroversielle mm) i stedet for at bedømme dem på deres kunst
Jeg hader desuden:
• krig i Guds navn
• når religion fostrer uvidenhed og tro bruges til at overtrumfe ethvert logisk argument
• når nogen prøver at påtvinge sin religion og morale på andre
• religiøse kulter, der tvinger deres medlemmer til at ofre deres penge, familie – ja, endda deres liv
• folk, der påstår at have overnaturlige kræfter, for at kunne franarre godtroende mennesker deres penge, ved at give dem falsk håb (som f.eks. Sylvia Browne).
(for the record hader jeg ikke religion som sådan. Jeg mener bare, at det bør være en personlig sag, hvad man vælger at tro på og hvilke religiøse retningslinjer, man vælger at følge.)
#128 filmz-michaell 18 år siden
#129 filmz-Bruce 18 år siden
#130 filmz-Bruce 18 år siden