#27 Det værste er kraftstejleme da den der skide vejrpram, de slæbte rundt i landet henover sommeren! Hvad fanden rager det mig, hvad alverdens vejrorakler har at sige om mad og what have you?!
Ja, og så HADER jeg i øvrigt reggae - føj for satan noget lort! Og Helle Thorning - hun er også en lort! Tilmed dum som en sådan. Og "Ungeren" og de autonome - så fis dog hjem i seng, børn! Og ukendte tabere, der bliver kendte, fordi de er fede eller dumme eller grimme eller kan spille mandolin med dilleren!
Men jeg ELSKER at se de første runder af Idol, hvor talentløse fjolser fuldt fortjent bliver svinet til - reality check!
Bladselleri er også noget lort ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
25: Fuck, ja, folk der larmer i bio. Det er jo ganske enkelt for sindsygt! Måske er jeg en gammel nar, men det er åbenbart fuldstændigt legitimt blandt teenagere at sidde og kæfte højlydt op, tale i mobil, checke sms'er hele filmen i gennem. Der går ikke en gang, uden at jeg er nødt til at bede flere unge om at knytte eller skride, hvis de ikke kan vente med at kæfte op, til den kommer på dvd så de kan se den derhjemme. Med fare for at lyde rasistist, så er det særligt udbredt blanst unge indvandrerdrenge. Men de er bestemt ikke de eneste. Et par danske teenagepiger kan også finde ud af at gale op i bio.
Så er der børne-udgaven, hvor far har taget sin 8-årige søn med for at vise ham den nye Batman. Da jeg var inde og se Batman Begins, råbte en lille knægt, første gang man så Batman "Far, hvorfor har han de ører?" og sådan fortsatte han indtil jeg bad faderen om at skrue ned for volumen.
18: Ja, det er afskyeligt at man gerne ser, at folk opfører sig ordentligt og efterlever de regler der gælder her i landet. Not! Hvad der derimod er afskyligt, er Enhedslisten og deres heldigvis færre og færre tilhængere. Fedt at de er ved at grave deres egen grav med hende astma-tilfældet.
Folk der ikke gør sig klar til at lette røven, når deres nummer er ved at poppe op i banken eller på posthuset. "Gud, er det min tur nu? Så må jeg hellere afslutte mobilsamtalen og så småt overveje at begynde at nærme mig kassen, selvom der kun står 50 i kø efter mig."
#37 Folk med hunde, der ikke kan finde ud af at opdrage bæstet.
Det samme gælder forældre (og jeg har i øvrigt selv to "bæster" derhjemme)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Folk, der sidder på handicap-/ældre-/barnevogns-/cykelpladser i tog og busser, som ikke fatter, at de bare har at fise ad helvede til, når der kommer nogen, der er berettiget til at indtage denne plads.
#31 filmz-yoshimura 18 år siden
Ja, og så HADER jeg i øvrigt reggae - føj for satan noget lort!
Og Helle Thorning - hun er også en lort! Tilmed dum som en sådan.
Og "Ungeren" og de autonome - så fis dog hjem i seng, børn!
Og ukendte tabere, der bliver kendte, fordi de er fede eller dumme eller grimme eller kan spille mandolin med dilleren!
Men jeg ELSKER at se de første runder af Idol, hvor talentløse fjolser fuldt fortjent bliver svinet til - reality check!
Bladselleri er også noget lort ...
#32 filmz-DocDoom 18 år siden
Så er der børne-udgaven, hvor far har taget sin 8-årige søn med for at vise ham den nye Batman. Da jeg var inde og se Batman Begins, råbte en lille knægt, første gang man så Batman "Far, hvorfor har han de ører?" og sådan fortsatte han indtil jeg bad faderen om at skrue ned for volumen.
31: God damn, vi er enige om mange ting, ser jeg!
#33 Patriarch 18 år siden
#34 filmz-DocDoom 18 år siden
#35 filmz-DocDoom 18 år siden
#36 filmz-DocDoom 18 år siden
#37 Yoda 18 år siden
#38 filmz-DocDoom 18 år siden
#39 filmz-yoshimura 18 år siden
Det samme gælder forældre (og jeg har i øvrigt selv to "bæster" derhjemme)
#40 filmz-yoshimura 18 år siden
Folk, der sidder på handicap-/ældre-/barnevogns-/cykelpladser i tog og busser, som ikke fatter, at de bare har at fise ad helvede til, når der kommer nogen, der er berettiget til at indtage denne plads.