78% O - Dansk Folkeparti 73% C - Det Konservative Folkeparti 66% V - Venstre 57% K - Kristendemokraterne 52% A - Socialdemokraterne 51% Y - Ny Alliance 47% F - SF 42% B - Det Radikale Venstre 37% Ø - Enhedslisten
Ikke overraskende DF i toppen og EL i bunden. Havde dog ikke regnet med at de konservative ville ligge nummer 2. Testen er vist mere til sjov og ballade. Ikke helt så uddybende. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#131: Der er jeg helt enig i. Jeg sagde det det samme i forbindelse med den parti-test, som der også bliver snakket om i denne tråd, og det er også det jeg giver udtryk for i #82 :)
"Any dictatorship would be better than modern democracy. There cannot be so incompetent dictator, that he would show more stupidity than a majority of the people." - Pentti Linkola
#141 Bony 17 år siden
78% O - Dansk Folkeparti
73% C - Det Konservative Folkeparti
66% V - Venstre
57% K - Kristendemokraterne
52% A - Socialdemokraterne
51% Y - Ny Alliance
47% F - SF
42% B - Det Radikale Venstre
37% Ø - Enhedslisten
Ikke overraskende DF i toppen og EL i bunden. Havde dog ikke regnet med at de konservative ville ligge nummer 2. Testen er vist mere til sjov og ballade. Ikke helt så uddybende. :)
#142 Verbal 17 år siden
#143 Bony 17 år siden
Medmindre selvfølgelig honodelloce og Verbal er én og samme person. Uhh, min spirende paranoia blusser op igen.
:D
#144 Verbal 17 år siden
#145 filmz-mrhands 17 år siden
#146 filmz-Bruce 17 år siden
#147 Patriarch 17 år siden
#148 BN 17 år siden
Årh, han kunne have været værre - han kunne have været tvillinger.
#149 filmz-Bruce 17 år siden
A woman drove me to drink and I didn't even have the decency to thank her.
Marry an outdoors woman. Then if you throw her out into the yard on a cold night, she can still survive.
Never try to impress a woman, because if you do she'll expect you to keep up the standard for the rest of your life.
No doubt exists that all women are crazy; it's only a question of degree.
- "Do you believe in clubs for women?"
- "Yes, if every other form of persuasion fails."
#150 BN 17 år siden
"Anyone who says he can see through women is missing a lot."
"You are only as old as the woman you feel."
"Here's to our girlfriends and wives; may they never meet!"