Ahhhhh... kan ånde lettet op. Det var rart at se Fogh, om ikke i storform, så i hvert fald klasser bedre end i torsdags. Han gav godt nok Helle et par kajerystere :D
Det var farligt spil af hende at lægge så hård en tone... Det åbner ballet for Fogh.
Desuden synes jeg for første gang hun virkede falsk. Hun spillede virkelig på følelser, mennesker, og på at få Fogh til at virke kynisk... men på mig virkede det alt, alt for instuderet og åbenlys strategi.
Jeg syntes egentlig, Thorning gjorde det ganske godt - endda en anelse bedre end statsministeren. Eksperterne synes at være delte om sejrherreren, så det lader til, at man kårer hvem end man holder med som vinder.
Ja, så lige den forklaring i Tv-Avisen. Den køber jeg - og alt andet lige er det mere sandt end når Thorning siger der er blevet bygget "ingen" siden regeringen kom til.
#161 filmz-Bruce 17 år siden
#162 Patriarch 17 år siden
Det var farligt spil af hende at lægge så hård en tone... Det åbner ballet for Fogh.
Desuden synes jeg for første gang hun virkede falsk. Hun spillede virkelig på følelser, mennesker, og på at få Fogh til at virke kynisk... men på mig virkede det alt, alt for instuderet og åbenlys strategi.
#163 filmz-DocDoom 17 år siden
#164 filmz-Bruce 17 år siden
#165 Patriarch 17 år siden
iiiiikkke godt :)
#166 The Insider 17 år siden
#167 BN 17 år siden
#168 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#169 filmz-Bruce 17 år siden
#170 Patriarch 17 år siden
Ikke enig. Jeg holder med Fogh men synes Thorning gav ham tørt på i den første debat.
Ja, så lige den forklaring i Tv-Avisen. Den køber jeg - og alt andet lige er det mere sandt end når Thorning siger der er blevet bygget "ingen" siden regeringen kom til.