Jeg må tilslutte mig #53 og kryppe til bekendelse. Jeg har også Pearl Harbor stående i min samling. Til mit forsvar skal det siges det var en gave, som ikke kunne byttes. Har aldrig set hele filmen, da jeg altid falder i søvn.
Impulskøb er farlige, btw minder mig om jeg troede ikke jeg havde en skænsel i min samling, men det har jeg nu nok aligevel.
nemlig min Wu fu xing (Winners and Sinners) film som er med amerikansk voice over, det er forfærdeligt at høre Jachie Chan og Sammo Hung på falsk amerikansk, føj ha, og det var også et såkaldt impulskøb til en rund 20'er, filmen som sådan er meget underholdne at se, men det der amerikanske voice over ødelægger det hele 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg kan godt se at det ikke fremgår, at filmen skulle være rated ved dvdcompare, men kig her: IMDB Ved runtime er der opgivet 2 versioner på henholdsvis 105 og 96 min.
Jeg fik skrevet længere oppe, at jeg ikke har nogen stinkere. Dér var jeg for tidligt ude. Jeg har Con Air! Har lige genset den, fuck den er svag. Vidste det egentlig godt, men huskede Steve B. og John M. som cool nok.
Finalen er en supersvag brandbil-chase med Europe-inspireret rock i baggrunden, og så er der lige en krammescene, hvor han knuger familien, mens en eller anden Celine Dion-klon skråler. Goddamn...
#71 danschier.dk 21 år siden
#72 elwood 21 år siden
nemlig min Wu fu xing (Winners and Sinners) film som er med amerikansk voice over, det er forfærdeligt at høre Jachie Chan og Sammo Hung på falsk amerikansk, føj ha, og det var også et såkaldt impulskøb til en rund 20'er, filmen som sådan er meget underholdne at se, men det der amerikanske voice over ødelægger det hele 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#73 Popeye 21 år siden
Jeg kan godt se at det ikke fremgår, at filmen skulle være rated ved dvdcompare, men kig her: IMDB
Ved runtime er der opgivet 2 versioner på henholdsvis 105 og 96 min.
Desværre er min udgave på 96 min. :(
Censurering sucks!!!!!
#74 inflector 21 år siden
#75 nakalay 21 år siden
#76 davenport 21 år siden
Nå, ingen har da nævnt Heskehviskeren, thank God!
Ellers har min kæreste også Pretty Woman og sådan noget..
#77 dyg 21 år siden
#78 intak 21 år siden
#79 21 år siden
Finalen er en supersvag brandbil-chase med Europe-inspireret rock i baggrunden, og så er der lige en krammescene, hvor han knuger familien, mens en eller anden Celine Dion-klon skråler. Goddamn...
Men Monica Potter er super lækker som konen.
#80 nakalay 21 år siden