Gravatar

#21 filmz-lbw 21 år siden

"We will not go quietly into the night!" ID4

Alt i "The Sweetest Thing" m. Cameron Diaz
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#22 Vestas 21 år siden

#15: Hvis du tør kritisere Ringenes Herre, tør jeg også (selvom jeg selvfølgelig også er vild med filmene). To cheesy replikker fra Two Towers.

"Legolas, what do your elven eyes see?"

og

"A red sun rises. Blood has been spilled this night."

Puha!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#23 nakalay 21 år siden

#22 Hvorfor er det første citat pinligt?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#24 danschier.dk 21 år siden

#22 og hvorfor er det sidste citat pinligt?
Gravatar

#25 gi-jones 21 år siden

#22: De to er jo som taget direkte ud af Tolkiens bøger. Jeg synes de er flot skrevet. Hvis jeg endelig skal pege på noget i LOTR skal det nok være, at Frodo siger "OOOHHHHH Sam" en gang eller to for meget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#26 filmz-Funkymonkey 21 år siden

Selv syntes jeg lige netop det andet citat var lige lovligt fesent.
"a red sun rises. Blood has been spilled this night"
NÅ VIRKELIG!? VI ER MIDT I EN KRIG OG DU HAR EN FORNEMMELSE DER SIGER NOGEN DØDE DENNE NAT!? ER DU SYNSK?!
hvad jeg prøver at sige er den virker en smule fjollet.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#27 danschier.dk 21 år siden

#25 den overdrevende hengivenhed for Sam, er jo også tager direkte ud af bøgerne.
Gravatar

#28 Patriarch 21 år siden

Og det er Eowyns replik med at hun er ingen mand, men en kvinde også - men den er forfærdelig. Sikkert fordi den er så cliche, hvilket den ikke var på Tolkiens tid - så han er lovligt undskyldt. Men synes bare det er dårlig smag den måde det er gjordt på i filmen.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#29 danschier.dk 21 år siden

#28 Men replikken er rimmelig vigtig for historien. Hvis hun ikke siger det, giver det ikke mening hvorfor hun kan slå Nazgûl ihjel.
Gravatar

#30 Outbound Sith 21 år siden

#28 Det er da en fantastisk replik! Måske er jeg farvet af, at det i bogen først afsløres i det øjeblik, at det er Eowyn "bag masken", men den replik ville jeg på ingen måde have undværet i filmen!

Hendes skrig lige efter derimod - det er en helt anden sag... :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: