#22: De to er jo som taget direkte ud af Tolkiens bøger. Jeg synes de er flot skrevet. Hvis jeg endelig skal pege på noget i LOTR skal det nok være, at Frodo siger "OOOHHHHH Sam" en gang eller to for meget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#24 Selv syntes jeg lige netop det andet citat var lige lovligt fesent. "a red sun rises. Blood has been spilled this night" NÅ VIRKELIG!? VI ER MIDT I EN KRIG OG DU HAR EN FORNEMMELSE DER SIGER NOGEN DØDE DENNE NAT!? ER DU SYNSK?! hvad jeg prøver at sige er den virker en smule fjollet.
Og det er Eowyns replik med at hun er ingen mand, men en kvinde også - men den er forfærdelig. Sikkert fordi den er så cliche, hvilket den ikke var på Tolkiens tid - så han er lovligt undskyldt. Men synes bare det er dårlig smag den måde det er gjordt på i filmen.
#28 Det er da en fantastisk replik! Måske er jeg farvet af, at det i bogen først afsløres i det øjeblik, at det er Eowyn "bag masken", men den replik ville jeg på ingen måde have undværet i filmen!
Hendes skrig lige efter derimod - det er en helt anden sag... :)
#21 filmz-lbw 21 år siden
Alt i "The Sweetest Thing" m. Cameron Diaz
#22 Vestas 21 år siden
"Legolas, what do your elven eyes see?"
og
"A red sun rises. Blood has been spilled this night."
Puha!
#23 nakalay 21 år siden
#24 danschier.dk 21 år siden
#25 gi-jones 21 år siden
#26 filmz-Funkymonkey 21 år siden
Selv syntes jeg lige netop det andet citat var lige lovligt fesent.
"a red sun rises. Blood has been spilled this night"
NÅ VIRKELIG!? VI ER MIDT I EN KRIG OG DU HAR EN FORNEMMELSE DER SIGER NOGEN DØDE DENNE NAT!? ER DU SYNSK?!
hvad jeg prøver at sige er den virker en smule fjollet.
#27 danschier.dk 21 år siden
#28 Patriarch 21 år siden
#29 danschier.dk 21 år siden
#30 Outbound Sith 21 år siden
Hendes skrig lige efter derimod - det er en helt anden sag... :)
Fox Mulder