Fed dag sammen med Helmer. Vi byggede lidt shelter, drak nogle øl og grillede nogle slagterpølser over træ. Nu er jeg satme også træt i kroppen, efter et langt bad og afslappet tøj på. :)
Selvom det er 5. gang jeg læser det indlæg, får jeg stadig, monty python`s "lumber Jack" parodi ind i knolden :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har i dag været i Wild Wadi vandlandet i Dubai. En efterskolekammerat og jeg er på besøg ved min far hernede i to uger. Der har desværre ingen sol været siden vi ankom i onsdags, men varmen har udlignet det ganske fornuftigt. Derudover har jeg fået købt mig nogle nye ørebøffer igår, og nu bliver de brugt i stor stil! (kammeraten ude at tage billeder af det smukke Dubai Marina at night og de gamle er gået i seng).
Derudover er jeg faldet over en indtil videre fantastisk bog hernede, The Name of the Wind, som også har fanget mig i stor grad. Hvor er det bare skønt, at kunne sidde i andres selskab og læse, uden nogen forventning om sociale interaktioner, har sjældent oplevet noget ligeledes afslappende.
Slutteligt så har jeg også en kærkommen flytning i vente. Flytter fra Ikast til Hammerum den 15. april. Det bliver en mindre lejlighed og mindre by jeg kommer til, men til gengæld tættere på det sociale liv og på universitetet, så der bliver sparet penge på længere sigt.
Og nu vil jeg enten vende tilbage til lidt romanskrivning eller lidt læsning, krydret med god musik og lyden af en accelerende Ferrari, Lambogini eller hvad end biler der larmer lige så meget.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#21 MOVIE1000 12 år siden
Selvom det er 5. gang jeg læser det indlæg, får jeg stadig, monty python`s "lumber Jack" parodi ind i knolden :D
#22 davenport 12 år siden
#23 Nicki52 12 år siden
#24 gi-jones 12 år siden
#25 Ericmase 12 år siden
#26 davenport 12 år siden
#27 inflector 12 år siden
#28 Neranders 12 år siden
Derudover er jeg faldet over en indtil videre fantastisk bog hernede, The Name of the Wind, som også har fanget mig i stor grad. Hvor er det bare skønt, at kunne sidde i andres selskab og læse, uden nogen forventning om sociale interaktioner, har sjældent oplevet noget ligeledes afslappende.
Slutteligt så har jeg også en kærkommen flytning i vente. Flytter fra Ikast til Hammerum den 15. april. Det bliver en mindre lejlighed og mindre by jeg kommer til, men til gengæld tættere på det sociale liv og på universitetet, så der bliver sparet penge på længere sigt.
Og nu vil jeg enten vende tilbage til lidt romanskrivning eller lidt læsning, krydret med god musik og lyden af en accelerende Ferrari, Lambogini eller hvad end biler der larmer lige så meget.
"That's rough, buddy."
#29 davenport 12 år siden
Er det ikke dyrt at fare frem og tilbage til Dubai?
#30 Nicki52 12 år siden