Gravatar

#31 Slettet Bruger [991794510] 12 år siden

Nå ja, jeg kan da oss' smide lidt personligt positiv i tråden.

Som jeg vist har skrevet før, opdagede jeg for et par måneder siden, at jeg havde et massivt underskud af d-vitamin. Dette har tilsyneladende medført, at jeg har været mere asocial end normalt og været noget moody, samtidig med smerter i kroppen, især i min ene hofte/ryg og det har muligvis også været årsagen til regnbuehindebetændelse, hvilket jeg led af i næsten 1½ år.

Bar' de par måneder med store tilskud af d-vitamin har virkelig ændret alle de ting markant, jeg er stadig asocial, men asocial på den måde, jeg altid har været (;D), jeg er mindre moody, har markant færre smerter og har ikke mærket noget til regnbuehindebetændelse i månedsvis.

Utroligt at så lidt kan gøre så meget.
Gravatar

#32 Neranders 12 år siden

davenport (29) skrev:
Er det ikke dyrt at fare frem og tilbage til Dubai?

Billetter tur/retur med Emirates (fantastisk service!) koster omkring 3000 fra Hamburg, hvis man er meget heldig, ellers kan de godt være lidt dyre end det. Men jeg fik en tur herned i kombineret jule-fødselsdagsgave af min far og stedmor. Ellers havde jeg ikke vendt tilbage hertil for om en række år, når jeg havde råd eller når min skole smider mig ud af landet.

I dag står temperaturen til 35 grader, hvis ikke lidt mere, og solen skinner dejligt over hele byen, alt med en klar, blå himmel. Mon ikke man lige kan snige sig ned på stranden og tage en dukkert om et par timer, når frokosten er konsumeret ude på balkonen. :)

Igår aftes fik jeg skrevet et lille sides penge på romanen, som jeg selv er meget tilfreds, og det var lige det, der manglede for at introducere den ene hovedperson på en ordentlig måde.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#33 MOVIE1000 12 år siden

utyske (31) skrev:
Nå ja, jeg kan da oss' smide lidt personligt positiv i tråden.

Som jeg vist har skrevet før, opdagede jeg for et par måneder siden, at jeg havde et massivt underskud af d-vitamin. Dette har tilsyneladende medført, at jeg har været mere asocial end normalt og været noget moody, samtidig med smerter i kroppen, især i min ene hofte/ryg og det har muligvis også været årsagen til regnbuehindebetændelse, hvilket jeg led af i næsten 1½ år.

Bar' de par måneder med store tilskud af d-vitamin har virkelig ændret alle de ting markant, jeg er stadig asocial, men asocial på den måde, jeg altid har været (;D), jeg er mindre moody, har markant færre smerter og har ikke mærket noget til regnbuehindebetændelse i månedsvis.

Utroligt at så lidt kan gøre så meget.

Uuh det er sgu ik rart med regnbuehindebetændelse :( havde det selv for 7 år siden tror jeg :( det tog en del af mit syn. Det var en lidt irreterende oplevelse. Det var fredag og jeg havde ondt i øjnene, sagde det til mine forældre, men de tænkte bare pjat. Lørdag var det ligeså slem og søndag var det endnu værre. Så efter at have fået det sparket ind i knolden hos de gamle, tog de mig endelig med ind på Esbjerg sygehus, og ja jeg havde regnbuehindebetændelse, men øjenafdelingen har lukekt om søndagen så vi måtte emd taxa til odense kl 1 om natten. Men siden har jeg ikke mærket noget til det :)

Og nu til min positive nyhed:
JEG HAR FÅET LEJLIGHED :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#34 davenport 12 år siden

Tillykke :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#35 jessup 12 år siden

Jeg var for et par uger siden på et EI (emotionel intelligens)kursus i arbejdssammenhæng - en del af den anerkendende ledelses tilgang. Man kan diskutere denne tilgang nuanceret og kritisk, men det har indtil videre ført til at jeg har lavet en plan for tiltag til at se mere positivt på tingende - altså at være mere positiv. En af disse tiltag er at jeg skal skrive en daglig journal (mindst 5 dage om ugen) som beskriver 3 positive interaktioner fra dagen. Helt hvad det betyder for mig er ikke helt klart endnu, men dagen bliver mere facetteret og det hjælper på deciderede lorte dage i arbjdssammenhæng og jeg værdsætter nok nogle kollegaer mere som jeg ville have tendens til at "overse".
This is just until June
Gravatar

#36 tiany 12 år siden

jessup (35) skrev:
Jeg var for et par uger siden på et EI (emotionel intelligens)kursus i arbejdssammenhæng - en del af den anerkendende ledelses tilgang. Man kan diskutere denne tilgang nuanceret og kritisk, men det har indtil videre ført til at jeg har lavet en plan for tiltag til at se mere positivt på tingende - altså at være mere positiv. En af disse tiltag er at jeg skal skrive en daglig journal (mindst 5 dage om ugen) som beskriver 3 positive interaktioner fra dagen. Helt hvad det betyder for mig er ikke helt klart endnu, men dagen bliver mere facetteret og det hjælper på deciderede lorte dage i arbjdssammenhæng og jeg værdsætter nok nogle kollegaer mere som jeg ville have tendens til at "overse".

Det kan jeg huske, at vi skulle da jeg var på jobsøgningskursus - det var p*sse irriterende at skulle finde på noget positivt hver dag som arbejdsløs. Vil nok have nemmere ved det idag, da jeg nu dagligt interagere med nye mennesker.

Dagens positive:
1. Manden er kommet godt i gang med baby-værelset
2. Der er kun 3 dage, til at jeg holder 11 dage fri
3. En af mine ligeledes tidsbegrænsede kollegaer, har fået fast arbejde
Valar morghulis
Gravatar

#37 Patriarch 12 år siden

Nogen har besluttet sig for at kaste en masse penge efter at producere mit andet brætspilsdesign, med udgivelse i år - yay! Nyder hver gang jeg får en mail med nyt artwork fra spillet. Oven i det er der et ønske fra udgivers side om en udvidelse til mit første spil, og det er jo også fedt.

Mine børn er raske, vakse og har masser af humor (og så er de indoktrineret med god smag for Lego, Star Wars, John Williams, astronomi, videnskab, fortællelyst, gode historier og har stor nysgerrighed).

Ja, det er nogle af de ting jeg går og glæder mig over for tiden.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#38 Skeloboy 12 år siden

Patriarch (37) skrev:
Nogen har besluttet sig for at kaste en masse penge efter at producere mit andet brætspilsdesign, med udgivelse i år - yay! Nyder hver gang jeg får en mail med nyt artwork fra spillet. Oven i det er der et ønske fra udgivers side om en udvidelse til mit første spil, og det er jo også fedt.

Fedt! Har fået spillet Merchants & Marauders et par gange nu, og er ret vild med det... :) har du også spillet Pirates om lille dreng? :)...for spillet virker som en stor hommage til Sid Meier's Pirates...og det er absolut positiv ment!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#39 Patriarch 12 år siden

Tak :)

Ja, det er én stor homage. Det er mit bud på hvordan det skulle konverteres til et brætspil (på et tidspunkt var det på tale at købe licensen til titlen).

Vi bør spille det sammen ved lejlighed.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#40 wimmie 12 år siden

Har fået nøglen til min nye lejlighed - yay!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: