Gravatar

#21 elwood 16 år siden

Jakob Stegelmann har klart sin styrke i B-film ment positivt, enhver som har været til fordrag med ham vl vide hvad jeg snakker om 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 Skeloboy 16 år siden

Så var det 2. program...han er mærkbart bedre denne gang...

Premiere-klubben skal stadig droppes, og måske erstattes med lidt mere filmnørd...

Men ellers jeg ganske forhåbningsfuld...
Gravatar

#23 Bony 16 år siden

#22 - Enig med Skeloboy.. Der var ikke så mange indsatte jokes som virkede malplacerede og de få der var, passede fint ind i programmet som helhed. Premiere-klubben er stadig et uinteressant indslag, som efter min mening nemt kan droppes helt uden at blive savnet. Sjovt med en "ekspert" i studiet, i form af filmanmelderen som havde været i lejr med Lars V. Trier.

Eneste minus i aftenens program; synes at det er lidt sparsomt med kun to biografanmeldelser. Som plaster på såret er det fint at de derfor vælger at anmelde en DVD, men hvorfor så kalde programmet for "Premiere på DR2"?
En anden ting som irriterede mig lidt var at Mikkel Munch-Fals tit kiggede i sine notatkort under sine kortere "nyt fra filmens verden" monologer. Dette irriterede mig lidt da programmet jo ikke sendes live, så hvorfor give os det indtryk?

Det er dog kritik som hører hjemme i småtings afdelingen. Så alt i alt, en forbedring fra første gang. Det virker næsten som om at de har taget kritikken til sig.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#24 elwood 16 år siden

Jeg er så lidt bagefter 8-)

1. Program

Flot Intro, udemærket vært, han er lidt svær og placere endnu for mig, men jeg er hooked.

"Interviewet" med Nicolas cages var meget munter.

Premiere klubben, ja det første jeg tænkte da jeg så den var at der var lidt af det der program hvor Børn sku fortælle om en ting og så sku kendte dansker gætte hvad det var, hele den der måde de kommenterede hinanden på.

lad os blot gøre det til en web feature i stedet for, som lidt xtra fyld.

Bangkok Dangerous nul stjerner, nu har jeg godt nok ikke set den endnu, men nul stjerner det fandt jeg lidt pudsigt, men så igen han gav også Anja og Viktor 3 stjerner, så det er lige så galt tror jeg.

men det er jo ham der er anmelderen, jeg kommentere blot på det 8-)

men alt i alt er det et filmprogram lige for mig, med små irretationer.
Gravatar

#25 enfilmnørd 16 år siden

Bedre denne gang, men syntes også man bør droppe premiere-klubben; og så ville det ikke skade med lidt flere anmeldelser...
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#26 Highland Park 16 år siden

#24: Ja, det med nul stjerner til den film virker mildest talt meget suspekt (og vækker minder om Høy, der gav "Cabin Fever" samme bedømmelse). Jeg tvivler kraftigt på, at den kan være så elendig. Men det er selvfølgelig umuligt at udtale sig om, så længe man ikke selv har set den.
I sidste ende er det sikkert god reklame. Mon ikke der er en del, der føler sig så provokeret af de nul stjerner, så de tager ind og ser den bl.a. for at kunne danne sig deres egen mening?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#27 filmz-Bruce 16 år siden

Har ikke set programmet endnu, men det virker sgu da underligt med kun 2 biografanmeldelser og så en film som Bangkok Dangerous som den ene?!?!

Godt jeg engang imellem møder Ole Michelsen rundt omkring på Frederiksberg. Det er da lidt placebo agtigt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#28 Skeloboy 16 år siden

I sidste uge var der ifølge release-listen kun 3 premiere-film...

Arn, Bangkok Dangerous og En Enkelt Til Korsør...

Hvordan skulle han så kunne beskrive flere film?....programmet hedder jo DR2 Premiere...
Gravatar

#29 Highland Park 16 år siden

#27: Kan du ikke arrangere en række foredrag med ham i din avancerede hjemmebiograf?
Han har selv udtalt, at han gerne ser film på dvd ind imellem.

Måske man skulle flytte til Frederiksberg. Bærer han stadig hat med skygge?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#30 elwood 16 år siden

#29 Han havde hvertfald hat på da han var i musikhuset, og fortælle film anekdoter.

Der var sågar en stumtjener han ku hænge den på 8-)

Skriv ny kommentar: