Gravatar

#41 Skeloboy 16 år siden

Nogle vildt fede anmeldelser...især om symbolikken i Gensyn Til Brideshead...

Fortsætter det sådan her, så kan jeg godt tolere Premiere Klubben, men synes det i det mindste burde forkortes...helst slettes helt...
Gravatar

#42 Corgan 16 år siden

Damnit, jeg missede endnu en gang programmet. Jeg har endnu ikke fået set det.
Gravatar

#43 rockysds 16 år siden

Godt program her til aften. Helt klar det bedste indtil videre.

#42 Det kan jo ses inde på dr.dk.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#44 frahm-2 16 år siden

Ja, jeg må nok også indrømme at premiereklubben er ved at gå mig lidt på nerverne. Oprindeligt synes jeg det var en god ide, men jeg tror bare ikke den holder i længden.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#45 enfilmnørd 16 år siden

Jeg syntes ellers de havde tonet netop denne feature ned, så det kunne mærkes, den var lidt overflødig, man passede væsentligt bedre ind.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#46 frahm-2 16 år siden

Helt enig, men spørgsmålet er mere om den overhovedet skulle være der til at begynde med.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#47 elwood 16 år siden

jeg tror de gør det for at vise det ikke kun er et program for ja undskyld mit udtryk, men jeg ved ikke lige hvo'en jeg skal sige det ellers... Filmstuderene...

Værten smider jo om sig med dramaturiske begreber og observationer igennem hans anmeldelser.

For at se virker det som en slags, hey vi snakker meget klogt og film her, men Hr. og Fru Danmark skal ikke tro de ikke må se med, så vi laver lige en premiere klub til de andre.

det er ikke en kritik af programmet somsådan, jeg ser det bare udfra hvad jeg tror, altså min Far f.eks. ville aldrig ku ha en chance for at forstå den fine mand's hehe udtryk og sætninger.

Hvorimod premiere klubben er lidt mere hans nivaue (selv om jeg er overbevist om selv han ville finde den her kedelig)

Bogart havde også lidt af det, mens jeg synes ikke Ole Michelsen gjorde det så meget som Værten her, bevares Ole Michelsen ku 117 indtressante udtryk for en amerikansk tjuubang film 8-)

men jeg synes stadigvæk han formåede og gøre det intressant, og relativt tilgængeligt for hr. og fru danmark (kan da huske at jeg så lidt Bogart sammen med min Far, når han ikke lige sov, fordi han havde haft en hård dag på arbejdet)

Jeg skal ærlig talt også gerne stå frem her og sige at jeg nok er det man kalder en mellem mand, jeg er ikke på Familien Danmark nivaue, jeg forstår godt sådan noget som spændingskurve (selv om jeg ikke lige kan navnet for den) men der er masser af ting med karakter udvikling, lys og billede indstillinger jeg ikke aner et hak om.

Jeg følger dog stadigvæk med i Premiere, og synes da også om programmet, jeg kom bare med min teori til hvorfor jeg tror de har det med.

Om man så sku lave et nyt program for familien Danmark, det tror jeg så vil tage overhånd, men nu har de også morgen tv, og til dem er det sikkert hel fint, i modsætning til os andre der kræver lidt mere 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#48 Highland Park 16 år siden

Jeg har lige set det tredje program og synes, at det var nøjagtig lige så rædselsfuldt som det første. Jeg kan slet ikke se nogle forbedringer. Og hans analyse af "Gensyn med Brideshead" var direkte pinlig - Atlasspringvandets symbolik som omdrejningspunkt for hele filmen? Det var det rene folkeskoleanalyse og opbygningen mindede mig lidt om Leths "Det perfekte menneske" med omvendt fortegn:
"Se, det syndige, skyldbetonede menneske bader i Atlasspringvandet."
"Se, det syndige, skyldbetonede menneske går rundt om Atlasspringvandet."
"Se, det syndige, skyldbetonede menneske sidder foran Atlasspringvandet."
Og?
Netop. Varm luft.

Og hans fordomme overfor animationsfilm? Til grin.

Hvis han så blot kunne argumentere sagligt for sine holdninger og synspunkter. Men det hele forfalder til platheder og tåbelige, indstuderede fløjlsmonologer.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 dyg 16 år siden

Nu så jeg ikke Premiere sidste uge, men er aftenens udsendelse ikke en genudsendelse?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#50 Benway 16 år siden

Jo, den nye bliver i stedet sendt på onsdag kl 23.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: