Gravatar

#31 filmz-Bruce 16 år siden

#29 Han har hat på om vinteren, men ikke i sommerperioden :) Og jo, det kunne være hyggeligt at sige ... "hej Ole, vil du med hjem i min kælder og se film", men jeg tror muligvis han ville misforstå :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 Highland Park 16 år siden

#30: Den har de sikkert skaffet til lejligheden. ;)

#31: Man ved aldrig... han virker ellers frisk og er da selv kommet med sin portion af suspekte strofer gennem tiden. Jeg husker stadig "Sekten"-interviewet med tre af kvinderne bag, deriblandt Sofie Gråbøl, samt deres ansigtsudtryk, da han sagde noget i retning af, at filmen omhandlede en gevaldig gang "brainfucking"! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#33 filmz-Bruce 16 år siden

#32 Hehe :) Jo han er særdeles frisk. De burde genudsende Bogart!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#34 elwood 16 år siden

Moe: "Have you seen the movie Misery?"
Mr. Byrne: "Actually no..."
Moe: "Then, this'll all be new to you"

Mr. Bogart introducerede begrebet Bøhmands-effekten, hvertfald fra ham jeg hørte det første gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#35 Highland Park 16 år siden

#33:
Ja, det burde de faktisk.
Jeg ville ikke have noget imod, at se ham omtale gamle premierer og lignende.
Det kunne være herligt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#36 Wrangque 16 år siden

Var meget ked af værten i første program... Eller... måske ikke så meget værten som forfatterne bag. ALT for mange "Trying too hard jokes". Det var forfærdeligt at se på.

De kom dog efter det i andet afsnit! Dét var super godt syntes jeg. Selvom der kun var 2 premiere film (Det er jo ikke deres skyld) så var kom de godt efter det med anmeldelsen af Reprise og et kig på Farlige Film. fantastisk.

Er dog oftest HELT uenig med hans stjerner :D De skulle lade de 2 unge fyre fra "Premiere Klubben", tage sig af stjernerne! De er så dejlig hårde!

EDIT: Oh my god that last sentence! You know what i mean.
Gravatar

#37 Takfornu 16 år siden

# 29 God ide hvis du vil møde de kendte og deres bekendte, så kan du fx også rende ind i Frank, Mia & Co og mange andre og fx dejlige Julie Steincke :)

Ole gik på samme skole som min mor, så det er lidt sjovt når ham og Ulf Pilgaard i Tv fortæller tæller om hændelser min mor også havde set eller oplevet :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#38 enfilmnørd 16 år siden

Sådan, så fandt de endelig formen. Det var et rigtigt godt program, virkeligt godt balanceret. Mere af det TAK
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#39 dyg 16 år siden

D'oh, glemte helt at se det i aften :( Var alt for optaget af at se FCMuh ryge ud af pokalen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#40 natterjack 16 år siden

Ganske glimrende program i aften, bortset fra indslaget omkring Moores film. Jeg magter ikke at høre uvidende mennesker anmelde film.

Skriv ny kommentar: