Gravatar

#1 Skeloboy 16 år siden

Nå...1. program er netop færdig...

En hurtig bedømmelse: det er sgu ok, det skal nok blive godt.

Ganske fin opbygning.

Har kun 1 kritikpunkt: Premiere-klubben er en ganske god ide, men dårlig udført. Det var lidt for langt og lidt træls.

Glæder mig allerede til næste mandag...også fordi de sender fede film bagefter...dr2 har generelt oppet sig på film-fronten.
Gravatar

#2 DarkLight 16 år siden

Gode ting:
Mikkel. Han var god. Sjov, og en fornøjelse at høre på. Godt startet.
Studiet. Flot.
Som Skelobog, synes jeg også om opbygningen, og tempoet. Dog synes jeg også at klubben var en god idé. Lad os se næste gang, med en anden film, før der bliver dømt på udførsel.

Dårlige ting.
Grafik. De der afrevne ting, og generelt hvordan det så ud når der bliver givet stjener. Det passer SLET ikke med studie-looket, som er rent og flot. Lav det om.

Alt i alt en rigtig god start. Jeg glæder mig også til næste mandag.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 dyg 16 år siden

Meget enig, lige med undtagelse af Premiere-klubben, som jeg fandt ret så tåbelig. Så hellere give folk mulighed for at lave anmeldelser på dr's website. Det bliver (for mig) alt for fragmenteret, rodet og intetsigende med disse små klip.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 frahm-2 16 år siden

Helt enig med de fleste andre. God start. Jeg mener også som det er sagt at premiereklubben er en god ide, men dårligt udført. Jeg gider ikke høre disse mennesker genfortælle handlingen, men en god ide med at få almindelige mennesker til at give deres mening til kende.
Jeg har ingen problemer med grafikken, men det er korrekt at det ikke passer skide godt til studiets design.

Jeg har dog et stort kritikpunkt: Det irriterer mig at man anmelder "bagud", altså at de fleste film der bliver anmeldt allerede har haft premiere. Jeg vil egentlig hellere høre om kommende premiere.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#5 Kruse 16 år siden

Jeg synes umiddelbart også at det virker til at være et godt program. God start, og det er da nok noget jeg vil følge med i.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 pulse83 16 år siden

Hvorfor skal vi altid tale om ymerdrys?
Excuse me, Flo!
Gravatar

#7 Mr.E 16 år siden

Jeg må indrømme at jeg blev rigtig irriteret på den, efter min mening, påtagede humor. Alt skulle have en eller anden komisk / ironisk / sarkastisk drejning, som desværre ikke var godt nok udført, og i mine øjne og ører ikke fungerede. Derudover havde det den effekt på mig at jeg havde svært ved at tage anmeldelserne seriøst - for det virkede egentlig ikke som om de selv gjorde det.
Der hvor det fungerede bedst. var når der blev talt stille og roligt, sagligt om en film.
Men den humor de hele tiden forsøgte at lægge i programmet virkede mere som mislykket og usjovt stand up, end som kant.

Drop det "sjove spas" og bare anmeld og tal om film.
Gravatar

#8 Skeloboy 16 år siden

Kan godt følge dig lidt i humoren...men synes nu det sidste indslag er fint nok
Gravatar

#9 Bony 16 år siden

#7 - Jeg er helt enig.

Da jeg sad og så programmet var min første tanke; "der vil lyde et ramaskrig i den danske filmverden over dette længe ventede program..". Overraskende nok bliver der tværtimod taget vel imod det. Jeg synes også at humoren virkede "påklistret" og at den var malplaceret. Studieværten Mikkel et-eller-andet syntes jeg var direkte irriterende at høre på pga. de små indsatte kommentarer. Og hvad skete der for den sketch lavet ud fra "Bølgen" med ymerdrys? Der ramte det efter min mening gulvet med et brag.

Hvad angår "Premiere-klubben".. Pu ha, fælt tiltag. Jeg er da ligeglad med hvad Hr. og Fru. Danmark (og deres børn!?) synes om denne film. Det følte jeg lidt var spild af tid at smide med i programmet.

Nej, mere saglige, dybdegående anmeldelser af film og mindre komisk klovn. Dog enig i at studiet var enkelt, men rigtig flot.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10 rockysds 16 år siden

Lige set programmet på hjemmesiden, og jeg blev lettere skuffet. Synes udmærket om Mikkel, men var bestemt ikke glad for "Premiere-klubben". Hele "en sætning referat af en person af gangen" irriterede mig ganske meget. Og ligesom bony er jeg egentlig ligeglad, hvad Hr. og Fru Danmark har at sige om Anja og Viktor 7. Men måske bliver det bedre næste gang...

En anden mindre gene var den lidt irriterende grafik til stjernegivningen. Kan vi ikke bare få antallet af sorte stjerner lige på? Er den "suspense", der er, mens de hvide fyldes ud, nødvendig?

Men jeg er umiddelbart frisk på flere udsendelser. Det var, alt i alt, ok.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: