Hm, svært at svare på hvad den ringeste film er. Når en film er så ringe, så har jeg som regel opdaget det i tide til at slukke, før jeg har set den færdig - men paradoksalt nok, så afstår jeg også ofte fra at kritisere film, jeg ikke har set helt til slut.
Men blandt de dårlige film, som jeg har set til ende, kan bl.a. nævnes:
Bad Boys 2 (Bay, når han er værst) Terminator 3: Rise of the Machines (ikke bare dårlig, men også en fornærmelse mod sine forgængere - det får den ekstra minuspoint for) Tim Burtons Planet of the Apes (selv om jeg er én af de få, der faktisk syntes, slutningen var et lyspunkt i en ellers generelt kedelig film) Vanilla Sky (sad undervejs og tænkte: "Hvad foregår der?? håber de har en rigtig god forklaring på alt det her vanvid...") Hostel (en rigtig patter-splatter, ingen sympatiske karakterer, ingen comic relief, bare blod, sex og indvolde) Crank (mindre stilistisk end de værste musikvideoer på MTV, en bundskraberhumor og absolut intet plot) Saw III (ikke så fæl som Hostel, men om muligt lige så meningsløs) Batman & Robin (folk har allerede remset grunde op) Dragonfly (Tom Shadyac + gyser + drama = disaster) Aliens vs. Predator: Requiem (den ender med at de nuker hele byen. Sådan, nu behøver du ikke se den.) The Number 23 (komplet ÅNDSSVAGT plot)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Er ret enig med Skeloboy mht. de gamle film; der er virkelig nogle "Z-film" imellem :)
Er også enig mht. Spiderman 2; af alle de store blockbusters var det klart én af de dårligste.
De ultimativt dårligste film jeg har set er udover de nævnte:
Van Wilder House of the Dead Alone in the Dark The Wicker Man (Nicholas Cage)
Blandt de større blockbusters er jeg med på Spiderman 2, Batman and Robin og Bad Boys 2 som værende nogle stinkere (Har ikke set Transformers 2 endnu) - samt The Fantastic Four som virkelig gav mig kvalme ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Terminator 3: Rise of the Machines (ikke bare dårlig, men også en fornærmelse mod sine forgængere - det får den ekstra minuspoint for)
Okay, så vil jeg råde dig til IKKE at se Terminator Salvation, når du syntes 3'eren er SÅ ringe, for så ender det bare med at du skyder dig selv eller noget :)
#31 Patriarch 14 år siden
#32 Riqon 14 år siden
Men blandt de dårlige film, som jeg har set til ende, kan bl.a. nævnes:
Bad Boys 2 (Bay, når han er værst)
Terminator 3: Rise of the Machines (ikke bare dårlig, men også en fornærmelse mod sine forgængere - det får den ekstra minuspoint for)
Tim Burtons Planet of the Apes (selv om jeg er én af de få, der faktisk syntes, slutningen var et lyspunkt i en ellers generelt kedelig film)
Vanilla Sky (sad undervejs og tænkte: "Hvad foregår der?? håber de har en rigtig god forklaring på alt det her vanvid...")
Hostel (en rigtig patter-splatter, ingen sympatiske karakterer, ingen comic relief, bare blod, sex og indvolde)
Crank (mindre stilistisk end de værste musikvideoer på MTV, en bundskraberhumor og absolut intet plot)
Saw III (ikke så fæl som Hostel, men om muligt lige så meningsløs)
Batman & Robin (folk har allerede remset grunde op)
Dragonfly (Tom Shadyac + gyser + drama = disaster)
Aliens vs. Predator: Requiem (den ender med at de nuker hele byen. Sådan, nu behøver du ikke se den.)
The Number 23 (komplet ÅNDSSVAGT plot)
#33 Riqon 14 år siden
#34 Lady Arwen 14 år siden
#35 frankdrebin 14 år siden
#36 Skeloboy 14 år siden
Jeg har ikke set 2012. Men ja, den er ringere end Transformers(som jeg dog også nævnte i #7...)
Jeg har ikke set Batman & Robin
Ja, dårligere end Gladiator, selvom jeg også synes Gladiator er ringe.
#37 wimmie 14 år siden
Er også enig mht. Spiderman 2; af alle de store blockbusters var det klart én af de dårligste.
De ultimativt dårligste film jeg har set er udover de nævnte:
Van Wilder
House of the Dead
Alone in the Dark
The Wicker Man (Nicholas Cage)
Blandt de større blockbusters er jeg med på Spiderman 2, Batman and Robin og Bad Boys 2 som værende nogle stinkere (Har ikke set Transformers 2 endnu) - samt The Fantastic Four som virkelig gav mig kvalme ;)
#38 MuManden 14 år siden
Okay, så vil jeg råde dig til IKKE at se Terminator Salvation, når du syntes 3'eren er SÅ ringe, for så ender det bare med at du skyder dig selv eller noget :)
#39 McPeter 14 år siden
Har dog endnu ikke selv set den.
#40 fubar 14 år siden
Har heller ikke set den. Så heldig var jeg dog ikke med "Slim, Slam og Slum", det er jo helt sindssygt så dårlig den er.
"Shoot 'Em Up" er mildest talt også en dårlig film